Mensen die via pb gaan bedelen om geld en/of paarden.
Anoniem
Geplaatst: 08-11-15 15:45
Alwiene schreef:
Oke, het nadeel van in de top 20 staan, ik heb mijn eerste bedelpb gehad
Bedelpb's zijn niet toegestaan, je kunt dit soort berichten melden. Onderaan de pb's staat : Rapporteer als ongewenst :
Alwiene
Geplaatst: 08-11-15 15:46
Moet zeggen, deze was nog wel oke. Ik heb geen geld gegeven maar de tip gegeven om voor een manege te gaan trainen die de kosten terugbetaald en wat extra betaald zodat je verder kan komen zonder zelf veel kosten te maken en ze was heel erg blij met de tip!!
Hoe zat het ook alweer met stallen, moet je meteen een stal hebben als je een paard op je eigen terrein wil hebben of kon je er nou 1 of 2 hebben zonder stal te bouwen? Ik weet het ff niet meer.
Ik heb nooit meegedaan aan die online spelletjes, maar gezien ik tot de 20e niks te doen heb, heb ik me net ingeschreven
xPearl
Geplaatst: 08-11-15 15:56
linnie050 schreef:
kon je de laarzen ook aanklikken?
Nee.. Heel raar
Alwiene
Geplaatst: 08-11-15 15:58
Kehdra!! Groningen als woonplaats, ik schrik ervan!! Had ff niet meer meegelezen, jeetje!
Ontopic: Welkom bij Mijn Manege, ik hoop dat je het leuk vind, maar ben bang dat iemand met jouw ervaring de echte managementuitdaging in dit spelletje zal missen
Voor alle mensen bij mijn mangene kan je ook trainen het geld terug krijgen plus wat extra's. Stuur me een pbtje in het spel sanneloveyou mijn manege heet leukies.