Ik heb een maand geleden een zak voer gewonnen voor de hond, morgen willen ze het overhandigen in een winkel zodat ze een foto kunnen maken. Tis alleen zo jammer dat de hond die luistert nu niet fit is en de ander echt stront eigenwijs is
mandje
Geplaatst: 14-04-15 22:00
@channiiej helaas woon ik niet in de buurt anders had ik er wel belang bij. @ Rofah Jammer dat je hond niet fit is. Maar de eigenwijze zou vast wel mee willen
Alle prijswinnaars gefeliciteerd. Ik ben op moment iets minder actief met delen. Heb het even druk met werk en hobby's. Het is ook weer heerlijk weer buiten zonde om veel in huis te zitten.
Channiiiej
Geplaatst: 20-04-15 12:25
Ik heb een Montar rijbroek gewonnen via De boer dier & ruiter!!
Laatst bijgewerkt door Channiiiej op 20-04-15 12:54, in het totaal 2 keer bewerkt
Dimple
Geplaatst: 20-04-15 12:26
Ik heb via Horseflex mijn lievelingsfoto op Canvas gewonnen!!!
Goedemorgen allemaal. Ik heb gister een neckrope gewonnen! Nu weet ik voor de meeste dingen wel een dankbare eigenaar als ik er zelf niet zo veel aan heb, maar voor een neckrope kan ik echt niemand verzinnen… Ik vroeg me daarom af of er hier iemand is die wel eens met neckrope rijdt of het serieus wil gaan proberen? Het is handig als je in de buurt van Nijmegen of Utrecht Centraal woont, dan hoef ik het niet te versturen haha. Stuur even een PBtje!
Leuke prijzen komen er voorbij! Hier momenteel niet zo succes, ben ook maar 1 actie aan het delen. Wil dat zo graag winnen, maar het gaat er midden mei pas uit geloof ik.. Miss dat ik nog een fake account open haha!
Vandaag mijn gewonnen rijbroek opgehaald bij De boer dier & ruiter. Wat een prachtige winkel en super aardig personeel, mocht uit het hele assortiment van Montar kiezen, was erg leuk! Ben onwijs blij met mijn nieuwe broek! Dit is hem geworden