Hier heeft iemand heel slim alle cola checks al geaccepteerd alleen de frisdrank staat nog open, zo kan ze daar natuurlijk steeds 1 van accepteren in de winkel en kan ze ze allemaal doen, lekker verdienen, slim... Ik ga niet voor 2,50 steeds op pad speciaal.
Hier zijn helemaal geen melk opdrachten. Maar goed, ik ben al lang blij dat ik die drie andere opdrachten hier in het dorp kon doen, kostte me al met al maar 20 minuten.
Ik heb flink wat verdiend afgelopen week, sta nu op 40 euro!
Maar.. Vandaag een frisdrankcheck gedaan, ben weggestuurd.. de manager kwam naar,me toe, helemaal boos, heb alles keurig verteld maar werd de winkel uitgestuurd. Werd behandeld als dief pff
Zal de babyvoeding opdracht zo vaak gedaan moeten worden ivm het opkopen uit China?
Anoniem
Geplaatst: 04-05-13 14:15
Jawel, en dat heb ik hem ook uitgelegd. Maar hij zei dat hij dat van te voren moest weten.. Heb nog gezegd dat het dan niet meer zo mystery was, maargoed.
Oke Mars, ik he hem geannuleerd en een berichtje gestuurd, ze konden er verder niks aan doen maar vonden het erg vervelend. Vond het alleen een beetje ongemakkelijk haha!