Als iemand ook gaat zoeken naar de schat, ben begonnen bij 75/75 maar tot aan 0/0 ligt er geen schat, of ik heb er overheen gekeken. Ben nu bij de andere kant aan het kijken
Vandaag 2 veulens 1 kruising wel een schimmel en een Arabische merrie schimmel!!
Helaas wel genetica 1 met 2x een 2 bij vaardigheden maar de vader was nog weinig getraind. Misschien de vader gaan trainen en nog eens op de weide zetten.
Linnie050
Geplaatst: 07-11-15 07:26
Ik ben nog op zoek naar iemand die 2 paarden elke dag gelijkmatig wilt trainen. Op trainingsstal of lid worden van mijn manege. Als je lid word van mijn manege krijg je de kosten vergoed en wat extra. Trainingsstal moet je zelf beslissen. Paarden zijn al hoger dan level 30 dus vaak zijn ze dan niet welkom op een trainingsstal.
Graag een pb.of in het spel een berichtje. Ik heet hetzelfde in het spel.
Hier zijn er vandaag 1 valk kruising hengst geboren en 1 effen vos tinker merrie.
De valk hengst blijft, maar ik heb wel een andere valk hengst bij de handelaar gezet voor 2000 munten. Vanmiddag wordt de vos merrie ook bij de handelaar gezet.
Ik zoek nog leden die bij mijn manege willen trainen. Het geld dat je betaald voor de lessen krijg je elke dag terug. (Misschien vooral leuk voor beginners?)
Ik ben gisteren ook weer manege geworden. Wil eerst van een paar paarden af voor ik er weer bij ga fokken. Heb er geloof ik nog een stuk of acht op komst nu.
Linnie050
Geplaatst: 07-11-15 10:13
zijn veel maneges nu zie ik! Jullie vragen wel allemaal weinig geld. ik ga niet meer laag zitten. Ik ben nu 5 sterren en hoger kan ook niet. Genoeg paarden en ook meerdere goede wedstrijd paarden.
verzorging en onderhoud kost best wat. Ligt natuurlijk ook aan het aantal paarden wat je hebt. En net als sommige krijgen leden bij mij ook hun les geld terug met wat extra geld nog als beloning. Je moet aardig bij verdienen om je geld gelijk te houden als je leden hun geld terug geeft maar dat gaan jullie dan ook nog wel merken.
valkjes zijn mooi! Ik heb even genoeg veulens anders had ik hem gekocht!
Het geld is voor mij geen probleem Ik wil vooral mijn paarden getrained hebben. En als anderen daar zo aan mee kunnen heloen is dat super. Als ik een landgoed zou zijn (wat anders de bedoeling is), dan zou het me bijna evenveel kosten en dan zou er minder getrained worden. Dus als het zo beter gaat, waarom dan niet
Merci! De schat zoeken word nu toch echt heel moeilijk. Al mijn merries zijn drachtig, dus ik wou naar manege om wat wedstrijden te gaan organiseren, mag ik nog niet. Ik vind 5 dagen best lang...