Vanmiddag toch nog een Paula check gedaan. (: Op de foto die ik had gemaakt was het niet zo duidelijk waar het boerderijending stond, maar ik kreeg er een vraag over en nadat ik die beantwoord had was hij alsnog goedgekeurd. Echt top!
Mijn vriendje is trouwens aangestoken en wil ook actief gaan Roamleren in Utrecht. Alleen ik heb nog geen invite, ben pas net level 3 geworden (en je krijgt hem bij level 4 denk ik?). Is er iemand die nog een invite voor hem heeft?
In de app kan je ook zien of je een invite kan geven, als je naar je account gaat en dan rechtsonder op vrienden drukken, dan op het plusje rechts bovenin en dan staat er uitnodiging, als je een uitnodiging te vergeven hebt kan je hier op drukken.
Dat gebeurd inderdaad wel meer, de Nutrilon en Friso opdrachten komen ook regelmatig terug. Dan wil een opdrachtgever waarschijnlijk over langere termijn bepaalde gegevens hebben
Bij mij was de dichtsbijzijnde ook even op 17 km afstand, maar daarna stond die in het dorp er opeens weer. Nouja beter, heb hem geaccepteerd en hij is goedgekeurd.