Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabel_k

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:19

Hahahaha Ierpier, slimmer lijken is altijd een goed idee. Leuk geschreven ook. :))

Ik heb gisteren ook een nieuw artikel online gezet. https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... uur-kusje/
Het makkelijkste VD-kunstje dat er bestaat in mijn ogen, maar wel leuk ivm Valentijnsdag, haha. ;)

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 03:44

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:15

Haha Mvabo, dat klinkt niet als een groot succes xD

Mijn column is genoemd in de nieuwsbrief/mail van Onze Taal. Vroeg me al af waar al die reacties ineens vandaan kwamen xD.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 19:51

Deze week compleet vergeten een blog te schrijven, dus bij deze; http://leauwe.wixsite.com/leauwe/single ... 2/10/Sorry
:')
Er staan nog wat andere nieuwe op die ik ook nog niet geplaatst had hier geloof ik. Volgende week maar weer fatsoenlijk aan de slag. :+

edit; ook helemaal vergeten bij te lezen. Ga ik morgen doen :j

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 08:09

Ierpier schreef:
Haha Mvabo, dat klinkt niet als een groot succes xD

Mijn column is genoemd in de nieuwsbrief/mail van Onze Taal. Vroeg me al af waar al die reacties ineens vandaan kwamen xD.

Onze Taal is zo leuk. Mijn moeder (redacteur) was lid en ik ben nu lid van hun "woordpost". Iedere week een woord uitgelegd (meeste ken ik dus dat is ook leuk). Gefeliciteerd!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:24

Leuk dat je column genoemd is zeg! :))

Ik heb vandaag weer een artikel online gezet. https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... jd-gezond/
Het gaat over alles wat mijn paard heeft gehad terwijl ze toch gezond is bevonden bij aankoop. Dit laat ook zien hoe relatief iets is, en het maakt mij twijfelend over een aankoopkeuring, maar hier komt nog een andere keer een artikel over!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:30

Wat gaaf dat je column is genoemd!

Mijn nieuwe video staat ook online! Mijn antwoorden op de Q&A en de uitslag van de winactie :D En ik heb Romy van Snuitable laatst geholpen met haar video. Nu heeft ze me genoemd en heb ik in 1 dag er 30 abonnees bij :oo

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:44

Jeetje dat gaat snel hahaha. Leuk hoor! Verdiend ook.
Ik vind je kanaal heel leuk!

Ik ga hem morgen even kijken. ;)

priscillaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 11:39

Heey Hooi!!

Sinds gister ben ik officieel gestart met het schrijven van een blog over paarden
De laatste tijd verbaas ik mijzelf er over hoe onbewust ik soms met paarden bezig ben.
Heel vaak zijn we met ons paard bezig maar weet jij precies waarom je doet wat je met je paard doet?
Ik wil graag de theorie en kennis die er over paarden is gaan combineren met het dagelijks leven als paardenmeisje. Hiermee wil ik alles wat ik in mijn omgeving tegen kom eens wat dieper gaan bekijken en zien wat er gedaan wordt of dat ook wel echt goed voor het paard is. Door middel van mijn studie, boeken en onderzoeken wil ik aan jullie vertellen wat het paard nu eigenlijk precies nodig heeft.

Het zou super leuk zijn als jullie mijn Blog gaan volgen om net zoals mij te proberen om nog dichter bij je paard te kunnen komen omdat je hem beter wil begrijpen.

Onderwerpen waar ik over zal bloggen zullen heel divers zijn denk aan fabels en feiten, gewoontes, voer, welzijn noem het maar op!

Als je meer wil weten over een bepaald onderwerp, ik sta open voor tips om op onderzoek uit te gaan!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:24

Leuke blog denk ik. Interessant onderwerp.

Precies waar ik ook mee bezig probeer te zijn.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 15:10

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:29

priscillaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:18

ik heb mijn eerste echte onderwerp geplaatst op mijn blog en de tweede staat in de planning voor morgen :D
Onderwerpen als Opstappen op je paard en Voeding ben ik mee begonnen!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Zie link in bio :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 05:50

happypaardje schreef:
Handig, zo'n nieuwe lijst! Ik ga meteen weer even bijlezen bij een boel, daar heb ik vanavond mooi even de tijd voor. :)

Ik had hem hier nog niet gedeeld, bedenk ik me nu, terwijl mijn laatste post voor een aantal van jullie misschien goed van pas kan komen. The best trick to warm your cold hands :)

Mijn nieuwe blog gaat over 'Winter hacks'. Ik vond jouw tip zo goed van je handen warmen. Ik gebruik het nu continu. Ik heb een linkje naar jouw blog gedaan omdat ik die ook zo leuk geschreven vond. <3

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:20

Aw, dankje! :)
Jouw post ik ook superhandig, ik wist bijvoorbeeld helemaal niet dat warm water sneller kan bevriezen. Ik ga hem even met iedereen van stal delen! :j

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:08

Interessante onderwerpen trouwens Priscilla! Ik ben benieuwd waar je allemaal nog meer over gaat schrijven. :)

Ik ben tegenwoordig zoveel met schrijven en teksten bezig, dat ik het niet kon laten om ook een lijstje met favoriete boeken op mijn blog te zetten. Favourite books lately
Bij zo'n post vraag ik me dan altijd wel af, wat willen lezers weten? Hebben jullie daar ideeën over?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:15

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:17

Morgen is het Valentijnsdag! Hier in Canada (lees: vooral op de basisschool ;) ) wordt het gepresenteerd als dag voor 'iedereen waarvan je houdt'. Aangezien je huisdieren 'your fur babies' zijn, heb ik een blog geschreven over je paad verwennen met hartjes snacks (wortel) of zelfgebakken gezonde paardenkoekjes.

Zelfgebakken paardenkoekjes (recept + video van fijnproever Kyra)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:21

happypaardje schreef:
Interessante onderwerpen trouwens Priscilla! Ik ben benieuwd waar je allemaal nog meer over gaat schrijven. :)

Ik ben tegenwoordig zoveel met schrijven en teksten bezig, dat ik het niet kon laten om ook een lijstje met favoriete boeken op mijn blog te zetten. Favourite books lately
Bij zo'n post vraag ik me dan altijd wel af, wat willen lezers weten? Hebben jullie daar ideeën over?

Ik kwam laatst ook een paardenblog tegen over Hygge

Ik vind het altijd wel leuk om zo'n lijstje te lezen: soms omdat er boeken op staan die ik ook heb gelezen, soms omdat het de attentie brengt naar een boek dat ik zou willen lezen, maar nog niet ken.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:44

Oh, wat leuk! Mooie blog is dat, thanks voor de tip!

Ah, dat is goed om te horen. Dankje!

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 12:35

Vraagje: hoe zijn jullie aan je logo gekomen? Zelf gemaakt, laten maken?

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 12:47

Ik heb mijn logo zelf gemaakt. Vervolgens gedigitaliseerd in Inkscape, dat is een gratis programma dat in vectoren werkt. Daardoor kan je logo makkelijker vergroot en verkleind worden. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de mijne, ik denk dat ik de omlijning van de paardjes iets dikker wil. Maar dat is een relatief simpele bewerking in dat programma, dus daar ga ik binnenkort nog eens naar kijken :)
Het ontwerp is simpelweg ontstaan door wat losse kriebels op papier te maken en die heen en weer te schuiven. En steeds opnieuw dingen geprobeerd en toegevoegd, en opeens was het daar: hét ontwerp waar we voor wilden gaan.

Ik heb ook nog wel gedacht aan het uitbesteden, maar had al wel zelf een beetje een idee van wat ik zou willen en had simpelweg het budget niet om het uit te besteden. En dus zelf bezig gegaan en uiteindelijk wel heel tevreden met het resultaat.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:08

Ik heb hem ook zelf gemaakt, eigenlijk om dezelfde redenen als Bernette. Ik heb mijn logo gewoon op papier getekend, foto gemaakt, witbalans bijgesteld en uitgesneden. Erg simpel, maar ben nog steeds prima happy met hoe hij is geworden. :)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:37

Ik heb mijn ideen aan mijn moeder doorgespeelt en zij heeft hem gemaakt. Nog steeds blij mee!

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:36

Ik heb de mijne met photoshop in elkaar geknutselt. Is eigenlijk de omlijning van mijn shetje tijdens werk aan de lange teugel :) met een van zijn opvallende vlekken als herkenning. Tekeken is niet mijn ding maar met photoshop en een goede foto kom je een heel eind :D