Ik heb gisteren ook een nieuw artikel online gezet. https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... uur-kusje/
Het makkelijkste VD-kunstje dat er bestaat in mijn ogen, maar wel leuk ivm Valentijnsdag, haha.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ierpier schreef:Haha Mvabo, dat klinkt niet als een groot succes xD
Mijn column is genoemd in de nieuwsbrief/mail van Onze Taal. Vroeg me al af waar al die reacties ineens vandaan kwamen xD.
happypaardje schreef:Handig, zo'n nieuwe lijst! Ik ga meteen weer even bijlezen bij een boel, daar heb ik vanavond mooi even de tijd voor.![]()
Ik had hem hier nog niet gedeeld, bedenk ik me nu, terwijl mijn laatste post voor een aantal van jullie misschien goed van pas kan komen. The best trick to warm your cold hands
happypaardje schreef:Interessante onderwerpen trouwens Priscilla! Ik ben benieuwd waar je allemaal nog meer over gaat schrijven.![]()
Ik ben tegenwoordig zoveel met schrijven en teksten bezig, dat ik het niet kon laten om ook een lijstje met favoriete boeken op mijn blog te zetten. Favourite books lately
Bij zo'n post vraag ik me dan altijd wel af, wat willen lezers weten? Hebben jullie daar ideeën over?