Vanochtend 3 Friso en 2 Paula's gedaan, weer €11 rijker Nog mensen die vrienden willen worden op Roamler? Mijn naam is j.essi.ca k.ni.est (zonder punten uiteraard )
Ik moet voorde dichtsbijzijnde 8 km rijden. Jammer... Ik keek om 12.30u. Wat doe ik niet goed? Had ik precies om 12.00 uur moeten kijken en direct accepteren?
Anoniem
Geplaatst: 27-04-13 14:22
Zo. Kaas is ggk. Red Bull helaas niet. Had 1 product gemist waarvan ik dacht dat het geen red Bull was hihi.
In een paar dagen tijd, 14 euro. Valt me niks tegen!
Ben toch 8 km gaan rijden. Heb de Friso en nutrilon gedaan. Ik voelde me eigenlijk best ongemakkelijk in de winkel. Volgens mij hadden ze me ook in de gaten. Personeel liep erg vaak langs me heen en zelfs de filiaal chef kwam kijken. Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik ben ook wel eens aangesproken, gewoon zeggen dat je mysteryshopper bent, dan vinden ze het meestal geen probleem. Kaascheck is ook goedgekeurd, vandaag dus €14 in totaal en gister €8
Ik baal ook van mijn Red Bull actie. Scheelt me 7,50!
Heb nog nooit zoveel soorten bij elkaar gezien!
Anoniem
Geplaatst: 27-04-13 18:10
Ik heb vandaag €12 verdient! Nog een Nutriloncheck gedaan en 3 kaaschecks! Gaat lekker zo! Ook nog een lammetje op de foto gezet en de hergebruik opdracht gedaan.
Als je in de stad woont gaat het veel sneller. Ik woon in een klein dorpje hihi
Anoniem
Geplaatst: 27-04-13 18:35
Maar als er veel actieve roamlers is het wel heel lastig. Ik woon zelf ook in een klein dorpje, met een stad op een paar km maar daar zijn ze al heel snel weg ..
Ik woon zelf juist in de stad, maar als ik mijn opdrachtending zet op 10 km komen er maar 3/4 nutrilonchecks, terwijl hij bij 15km op 21 uitkomt! Dus het ligt er maar net een beetje aan, als er veel supers in een dorpje zijn dan kan je daar ook veel opdrachten verwachten
Hallo, Ik heb nu een tijdje meegelezen in jullie forum! En ik zou ook heel graag een roamler account willen hebben. Ik woon in noord-Holland! En het lijkt me super leuk om de opdrachten uit te voeren! Wie o wie kan me daar bij helpen?
Jess
Geplaatst: 28-04-13 12:30
nanka schreef:
Hier wel maar wel 6 km verderop in ander stad.
Stond op het internet dat die jumbo vandaag van 11 tot 17 open is, rij ik daar langs op de terugweg van stal, is hij helemaal niet open