Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:10

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:00

Ik vind het zulke onder waarde geschatte groenten! Ik ben fan. :))

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:12

Spruitjes zijn heerlijk (als je ze niet overkookt zoals mijn moeder vroeger deed).

Mijn onderwerp is de andere kant van eten :Y)
In 2015 ben ik begonnen met Kyra zindelijk te maken. Alleen het laatste stapje (in de bak/kruiwagen) mesten moest nog getraind worden. Nu had ik vorige week maar liefst 2 x (!) die kans om het te clicken.
Hier is mijn sh*t blog

Met instructie video voor als je niet visueel bent ingesteld. _O-

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:04

EmilyxTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:13

ik vind spruitjes echt niet lekker haha :j

gisteren weer een nieuwe video geüpload.

https://youtu.be/3OTlg1aojSM

ik heb een vraagje. hoe kun je een video hier in bokt plaatsen en dat je dan ook de afbeelding en zo ziet? :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 20:22

Dan doe je [video]met yt linkje erin[/v ideo]

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:26

Ik moet echt even bij kijken en lezen maar met 3 video's afgelopen week niet aan toe gekomen :')

Deze is van vandaag

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:56

Ik ga hem zo even kijken! Ik heb gisteren ook een post geplaatst. Dit keer over mijn winter ergernissen. :D
https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... gernissen/

Nu heb ik nog wel een vraag aan jullie. Over een poosje (binnen nu en twee maanden) wil ik ook gaan beginnen aan een YouTube-kanaal om mijn blog te ondersteunen. Op het moment is dit mijn upload-schema:

Ma - niks
Di - Insta
Wo - Blog
do - Insta
Vr - Niks
Za - blog
Zo - Insta

Dit betekend dat maandag en vrijdag open zijn. Op een van deze dagen gaat 1x per week een video online. Welke zouden jullie prettiger vinden?

-

Ik heb een deel van je video gekeken. Je hebt een fijne stem en zadelt heel vriendelijk op ( *\o/* ) Alleen was het voor mij minder interessant, omdat ik al 'weet' hoe je op moet zadelen als je begrijpt wat ik bedoel. :D
Laatst bijgewerkt door Isabel_k op 05-02-17 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:58

Ik upload op maandag, zodat ik nog een weekend heb om eventueel te editten. Volgens mij heb je op vrijdag wel meer kijktijd... Het ligt vooral aan je eigen schema.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:01

Alicia2u schreef:
Ik upload op maandag, zodat ik nog een weekend heb om eventueel te editten. Volgens mij heb je op vrijdag wel meer kijktijd... Het ligt vooral aan je eigen schema.

Dat weekend editten is wel slim inderdaad. Ga ik in overweging nemen. :j

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:59

HippoLogic schreef:
Spruitjes zijn heerlijk (als je ze niet overkookt zoals mijn moeder vroeger deed).

Mijn onderwerp is de andere kant van eten :Y)
In 2015 ben ik begonnen met Kyra zindelijk te maken. Alleen het laatste stapje (in de bak/kruiwagen) mesten moest nog getraind worden. Nu had ik vorige week maar liefst 2 x (!) die kans om het te clicken.
Hier is mijn sh*t blog

Met instructie video voor als je niet visueel bent ingesteld. _O-

@Hippologic Lijkt me superintressant, maar de link werkt niet.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:51

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:24

iza_things schreef:
@Hippologic Lijkt me superintressant, maar de link werkt niet.

_O- Bokt maakt "oliebol" van het woord oliebol (Engelse woord voor uitwerpsel, poep, mest), ook in de link. Daarom werkt het niet... :')
Weet je wat?
Hier is de link naar de video. Als je doorklikt op de link in de comment box onder de video kom je bij de blog met het trainingsplan.

Of je kunt rechtstreeks naar mijn blog gaan en dan vind je hem ook zo: https://hippologic.wordpress.com/

EmilyxTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:30

Maureen95 schreef:
Dan doe je [video]met yt linkje erin[/v ideo]

dankje :j

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:53

Ik heb een nieuwe vlog online. Dit keer neem ik jullie een dagje mee op wedstrijd van 3 dressuur paarden. :D

Meet Her Majesty (5) Igor (4) en Feleva (7)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 18:03

Ik heb me voorgenomen 1 x per week in het Nederlands te bloggen en 1x per week in het Engels, waarbij mijn Engelstalige blog voorrang heeft. Mijn doelgroep is zoveel groter en ik heb zoveel lezers opgebouwd in op mijn Engelstalige blog.

Het is wel weer wennen in het Nederlands te schrijven. :)
Basis lessen om een goede clickertrainer te worden.
De sleutel tot je succes is regels opstellen rondom voer en voerbeloning

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:24

Vragen jullie je niet af als je iets nieuws plaatst of je niet de zoveelste bent die... Daar heb ik vaak mee te kampen.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:16

Ja, zeker, heel vaak. Maar dan bedenk ik me altijd ook weer dat ik geen krant/journalist ben. Ik schrijf op mijn blog en voor mijn columns om mensen te vermaken, om ze wat leuks te vertellen. Of het nou helemaal origineel is of niet, ach, daar gaat het voor mij niet zozeer om.

(Al hangt het daarin natuurlijk enorm van de aard van je blog/website af. Ik werk ook voor een natuurnieuws-site, ja, daar moeten dingen dus juist wél nieuwswaarde hebben.)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:55

Ja snap ik. Maar hierboven zie ik bijvoorbeeld iets voorbij komen over een paard opzadelen.

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:51

ik film wat ik leuk vind :) veel is ooit al eens gedaan, maar iedereen doet het op zijn manier :)

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:07

Het gaat niet over een paard opzadelen :') maar hoe ik mijn paard opzadel. Iedereen doet het anders. Draw my horse life is ook door bijna iedereen gemaakt en toch wordt het gekeken. En zo zijn er nog meer voorbeelden

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 01:23

Mandarijn12 schreef:
Vragen jullie je niet af als je iets nieuws plaatst of je niet de zoveelste bent die... Daar heb ik vaak mee te kampen.

Het doet er niet toe...

Als je iets te vertellen hebt, vertel het. (Niets is écht nieuw natuurlijk. ;) )
En daarbij.... jouw doelgroep zit op jouw boodschap te wachten, op hoe jij het vertelt. Ze kunnen het 10 x van een ander gehoord hebben, maar hoe jij het zegt is het net even anders. Leuker, beter, het kwartje valt...

Dus blog het, vlog het, schreeuw het van de daken. We willen het van jou horen! *\o/*

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 08:03

@xdomii klopt dat het gaat over hoe jij het doet (erg vriendelijk). Ik heb al een manier en daarom nirt je video helemaal gekeken. :D

Ik heb dat gevoel inderdaad ook welleens; "oh een VD uitleg post. Doet iedereen dat niet al?" Maar als ik dan juist mijn manier laat zien kan ik (hopelijk) mensen helpen die het op een van de vele andere manieren niet voor elkaar krijgen. :D
Edit: al probeer ik wel zo orgineel mogelijk te zijn. Maar soms ontkom je er niet aan!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:57

Alweer veel te lang geleden intussen dat ik hier heb gereageerd! Het bloggen gaat hier nog steeds erg goed, ik schrijf nog steeds 2x per week artikeltjes voor http://www.derooijfotografie.nl/fotografie-blog/ en het verbaast me echt hoeveel inspiratie ik elke keer weer heb haha. Had ik van te voren niet verwacht! Elke keer als ik een artikel schrijf krijg ik weer nieuwe ideetjes. Alsof het creatieve denkmotortje dan lekker op gang is gekomen haha!

Verder de vlogs gaan iets langzamer, lukt me niet echt om elke week eentje te uploaden. Want er gaat toch echt super veel tijd in zitten. Ik vind het wel echt super leuk om te doen, maar ik ben nogal perfectionistisch. Dus dan plaats ik er liever wat minder, maar dan wel (met die kennis die ik nu heb) zo optimaal mogelijk geedit. (maaar ik heb nog steeds veel te leren, dus feedback is altijd welkom!)

Mijn nieuwste vlog! Mijn laatste dagje in het GEWELDIGE Pai (mocht je ooit naar Thailand gaan, Pai absoluut niet overslaan!!! Waarom? check dan ook even de vorige vlogs hihi, geweldige sfeer daar! En geweldig mooi!)

@Travel_me Wauww wat gaaf dat je een trekking door de Himalaya hebt gedaan!

HippoLogic schreef:
Mandarijn12 schreef:

Het doet er niet toe...

Als je iets te vertellen hebt, vertel het. (Niets is écht nieuw natuurlijk. ;) )
En daarbij.... jouw doelgroep zit op jouw boodschap te wachten, op hoe jij het vertelt. Ze kunnen het 10 x van een ander gehoord hebben, maar hoe jij het zegt is het net even anders. Leuker, beter, het kwartje valt...

Dus blog het, vlog het, schreeuw het van de daken. We willen het van jou horen! *\o/*

Ja precies ik ga helemaal met HippoLogic mee!! Wel een tip probeer er zoveel mogelijk je eigen ding van te maken! Dan zit er voor diegene die het lezen altijd weer iets vernieuwends in. Dus probeer die dingen van anderen niet teveel als voorbeeld te gebruiken (want dan ga je toch al snel onbewust kopiëren) maar door te brainstormen je eigen ideetjes te creëren.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 11:53