Ik zit op 6 of 7 checks nu Nog 2 en dan ga ik richting huis. Iets met koffer inpakken en laatste wassen draaien enzo
Malima schreef:Normaal ben ik nu allang aan het rondrijden, maar geen zin nu. Zometeen boodschappen doen en dan 1 opdracht doen.Neem je de kids dan overal mee heen?
Haha hoop vanmiddag hier even naar de albert heijn te kunnen, moet sowieso nog naar de stad . Sani veel plezier in Londen!
Nutrilon en Friso geaccepteerd voor beide €4 euro per stuk, ga ze zo doen En als ik vanmiddag nog zin heb ga ik er meer doen
Ik heb vanmorgen voor het eerst de Friso en Nutrilonchecks gedaan, en de Friso checks zijn goedgekeurt! Nu de Nutrilonchecks nog!
Morgen kaas checks bij de ah en bonte boerderij checks bij de jumbo!Ik ga de hele dag weg dus kan niks doen
Nouja zeg.... nutrilon en friso check gedaan in 1 supermarkt.Is er 1 verdwenen nadat ik hem had verzonden, en bezig was met versturen. Die staat als verlopen nu, en kan ik weer opnieuw gaan doen.Baal hier best van....
Zondag komen er ook ah checks! Beter! Want morgen helaas de hele dag werken en verwacht dat ze om ) uur zeker al weg zijn!
Danique07 schreef:Zondag komen er ook ah checks! Beter! Want morgen helaas de hele dag werken en verwacht dat ze om ) uur zeker al weg zijn!Hoe weet je dat?
Nee dan gaat hij uit de lijst.Gereserveerd is gereserveerd en heb je 2 uur de tijd om wat te doen.In level 2 mag je 2 opdrachten reserveren en in level 3 3 opdrachten en zo verder
Zo, 2 opdrachten gereserveerd. De Paula's boerderij en de Nutrilon. Die was weer terug. Moet zo jureren dus kan mooi vooraf even langs jumbo.Als ik vanmiddag terug kom kijken of ik de kaas nog kan doen bij de AH.