Het Paarden(en andere dieren)spellen sticky-lees 1ste post!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendy_unique

Re: Het Paarden (en andere dieren) spellen sticky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 08:42

ikepris schreef:
www.expage.com/lorenz4u wil dan niemand lid worden ik zoek echt actiefe leden

Ik weet wel iets waardoor mensen zich sneller zullen aanmelden
Dan moet je met mailformuliertjes gaan werken.
Als je uitleg wilt voeg me maar toe op msn: wendy_unique@hotmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 12:01

Dat is niet altijd waar hoor, sommige mensen kunnen die formuliertjes niet versturen en krijgen geen e-mail te zien!

en zo kan 't ook gewoon.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 17:49

Je kan ook mailforms aanvragen, dan kan iedereen ze versturen.

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 18:06

Waar kan je die mailforms dan aanvragen?

Afbeelding
*Click*

Wij gebruiken trouwens geen plaatjes waar copyright op staat en hotlinken niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 10:18

Boyke_Candy schreef:
Je kan ook mailforms aanvragen, dan kan iedereen ze versturen.

Volgens mij ook niet hoor. Tenminste, met mijn oude computer kon ik nooit, van geen enkele site, mailforms versturen. Nu, op deze met outlook ook erop, wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 10:21

Chestnut schreef:

Afbeelding
*Click*

Op iedere foto die je niet zelf genomen hebt staat toch zeker copyright?

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 12:53

WildWings@ Ja lijkt mij ook.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 17:10

Idd lijkt mij ook!

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:09

heej! onze site is nu af! (moeten nog maar ene paar dingen gebeuren.) www.expage.com/paardjez. heeft ACTIEVE leden nodig!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 21:23

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 21:43

WildWings schreef:
Chestnut schreef:

Afbeelding
*Click*

Op iedere foto die je niet zelf genomen hebt staat toch zeker copyright?

We (of de plaatjes die ik gebruik iig) heb ik met toestemming. Ik vind dat zo raar.. zijn jullie hier om het te verzieken ofzo?

Ik maak bij WH trouwens alleen de lay-outs.

wendy_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 08:03

De mailforms van Webmasterstart zijn wel goed meer dan 90% van mijn leden kan het versturen!
En over copyright van foto's, het is idd verboden om die te gebruiken
Maar het is ook verboden om foto's te maken zonder toestemming...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 08:29

Chestnut schreef:

We (of de plaatjes die ik gebruik iig) heb ik met toestemming. Ik vind dat zo raar.. zijn jullie hier om het te verzieken ofzo?

Verzieken? Als je plaatjes zonder toestemming gebruikt verziek je het toch zeker ook voor een hoop anderen?
Als iemand wat uit 'n winkel jat, of je denkt dat iemand dat doet, dan loop je toch ook niet gewoon door alsof je niets ziet? Ja, jij misschien, kennelijk, omdat je het niet voor diegene wilt 'verzieken'.

In ieder geval, dit is dan de goede manier van werken om toestemming te vragen. Alleen een misverstand omdat je het zo vreemd formuleerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 08:30

wendy_unique schreef:
De mailforms van Webmasterstart zijn wel goed meer dan 90% van mijn leden kan het versturen!

Foto's maken verboden zonder toestemming? Dus als ik foto's in mijn achtertuin maak dan moet ik daar toestemming voor hebben

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 12:10

WildWings schreef:
Chestnut schreef:

Verzieken? Als je plaatjes zonder toestemming gebruikt verziek je het toch zeker ook voor een hoop anderen?
Als iemand wat uit 'n winkel jat, of je denkt dat iemand dat doet, dan loop je toch ook niet gewoon door alsof je niets ziet? Ja, jij misschien, kennelijk, omdat je het niet voor diegene wilt 'verzieken'.

In ieder geval, dit is dan de goede manier van werken om toestemming te vragen. Alleen een misverstand omdat je het zo vreemd formuleerd.

Jij maakt er iets anders van. Ik zeg dat wij geen plaatjes gebruiken waar copyright op staat, maar jij heb daar meteen weer iets op te zeuren.. 'op ieder plaatje staat copyright blablabla'. En eerlijk gezegt vind ik dat het je eigen risico is als je een plaatje op internet zonder je naam erop dat ie dan wordt gekopieerd. Niet dat ik dat zelf leuk zou vinden, en ik ga ook zeker niet naar sites als bokt om te jatten. En ik vraag altijd eerst toestemming als ik op een site © zie staan en ik wil er toch graag een plaatje van.
Maar je mag het ook gewoon meteen zeggen als je wilt dat ik het liefste meteen stop.

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 12:11

WildWings schreef:
wendy_unique schreef:

Foto's maken verboden zonder toestemming? Dus als ik foto's in mijn achtertuin maak dan moet ik daar toestemming voor hebben

Wel als ze van iemand anders zijn paard zijn.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:35

Nee Chestnut. Trek je er niks van zo veel paardenspellen doen het nog erger als jij. Als jij toestemming vraagt...

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 18:38

WildWings schreef:
Chestnut schreef:

Mee eens.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 13:19

Chestnut schreef:
Jij maakt er iets anders van. Ik zeg dat wij geen plaatjes gebruiken waar copyright op staat, maar jij heb daar meteen weer iets op te zeuren.. 'op ieder plaatje staat copyright blablabla'. En eerlijk gezegt vind ik dat het je eigen risico is als je een plaatje op internet zonder je naam erop dat ie dan wordt gekopieerd. Niet dat ik dat zelf leuk zou vinden, en ik ga ook zeker niet naar sites als bokt om te jatten. En ik vraag altijd eerst toestemming als ik op een site © zie staan en ik wil er toch graag een plaatje van.
Maar je mag het ook gewoon meteen zeggen als je wilt dat ik het liefste meteen stop.

Ja, je zegt; wij gebruiken trouwens geen plaatjes waar copyright op staat. En sorry, maar ik zeg dus alleen dat op iedere foto die je niet zelf genomen hebt toch zeker een bepaald copyright (auteursrecht misschien?) staat- aangezien ik daaruit opmaak dat jullie dus plaatjes gebruikten dan misschein waar geen copyright op stond. Dus gewoon een misverstand, zoals ik al zei.
En ja, het zal wel eigen risico zijn, maar je zit toch alsnog fout als je dat zou doen. Maargoed; dat doe jij niet dus geen probleem verder meer.

En ik zeg toch niet dat ik wil dat je stopt, of wel soms?
Jij maakt er iets anders van.. *doet ook

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:53

WildWings schreef:
Chestnut schreef:

Ja, je zegt; wij gebruiken trouwens geen plaatjes waar copyright op staat. En sorry, maar ik zeg dus alleen dat op iedere foto die je niet zelf genomen hebt toch zeker een bepaald copyright (auteursrecht misschien?) staat- aangezien ik daaruit opmaak dat jullie dus plaatjes gebruikten dan misschein waar geen copyright op stond. Dus gewoon een misverstand, zoals ik al zei.
En ja, het zal wel eigen risico zijn, maar je zit toch alsnog fout als je dat zou doen. Maargoed; dat doe jij niet dus geen probleem verder meer.

Je zegt het niet meer je denkt het wel.
En ik zeg dus dat wij geen plaatjes met copyright overnemen, dus neem dat maar gewoon zo. Ik weet toch zelf wel wat ik doe? Maar ik vind als iemand nergens op zijn site heeft staan dat je niet mag kopiëren dat het diegene zijn eigen risico is. En ik kopieër sowieso niet van persoonlijke sites. Ach ja, jij zal het wel beter weten hè.
Maarja.. ik haal voor het grootste deel mijn plaatjes van een site die is gemaakt voor mensen met eigen sites (ben ik lid van), waar je de plaatjes mag gebruiken. En dat is niet zo'n groups site; het is een professionele site en de foto's zijn door mensen gemaakt die dit goed vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:02

Chestnut schreef:
WildWings schreef:

Je zegt het niet meer je denkt het wel.
En ik zeg dus dat wij geen plaatjes met copyright overnemen, dus neem dat maar gewoon zo. Ik weet toch zelf wel wat ik doe? Maar ik vind als iemand nergens op zijn site heeft staan dat je niet mag kopiëren dat het diegene zijn eigen risico is. En ik kopieër sowieso niet van persoonlijke sites. Ach ja, jij zal het wel beter weten hè.
Maarja.. ik haal voor het grootste deel mijn plaatjes van een site die is gemaakt voor mensen met eigen sites (ben ik lid van), waar je de plaatjes mag gebruiken. En dat is niet zo'n groups site; het is een professionele site en de foto's zijn door mensen gemaakt die dit goed vinden.

Ik denk het ook helemaal niet. Maar als jij kennelijk weet wat ik denk, dan had je je een hele hoop vreemde uitvluchten nu kunnen besparen.

En ik weet toch niet of jij weet wat je doet Maar dan neem je dus helemaal geen plaatjes over, maak ik hieruit op. En later vraag je toestemming zeg je, en dan haal je ze van een andere site. Nouja- laat maar, je verhaal veranderd steeds volgens mij?

En ja, het lijkt me logisch dat je nergens op je site zet dat je het niet mag kopiëren, omdat er gewoon een wet is die met auteursrecht te maken heeft.
Zie jij in de supermarkten grote borden staan met 'niet stelen!' erop? Nee toch?

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:13

Plaatjes zijn iets anders als supermarkten, want aan een foto had je geen geld kunnen verdienen als ie gewoon van jezelf was.
Maar het verhaal is nog steeds hetzelfde.. ik ga meestal naar die site die gemaakt is voor mensen met een site, en af en toe zoek ik op google.
En welke vreemde uitvluchten?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:44

Mag ik even reageren op een foto van jezelf geen geld te verdienen dat kan wel hoor

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 22:15

Weet ik, maar de meeste foto's hier op internet zijn niet bedoelt voor de 'verkoop' zeg maar. Dus de vergelijking met de supermarkt is wel een beetje vreemd.