Mandarijn schreef:Bijna genoeg gespaard voor een paard!
Ik heb trouwens wel dat als ik via mobiel speel en een paard bekijk, het plaatje van het paard enorm groot is en ik er moeilijk langs kan scrollen.
Ligt dat aan mijn telefoon?
Dat klopt, mobiele pagina's gaan ook 1 voor 1 aangepast worden, zo is de stad nu al aangepast. Wat vinden jullie van de pagina terrein en kaart op mobiele weergave? Moet dat veranderd worden of gaat dat wel zo?
sanneloveyou schreef:Zit nu op level 11 en al druk aant sparen voor een paard nu 350 euro(?). Wat mij nog opviel als kleine verbeterings puntjes: De meldingen die je krijgt als je lessen zijn gedaan bijvoorbeeld dan moet je ze aanklikken voordat ze weg gaan. Als je het opent zou het fijn zijn als ze gewoon weggaan(niet meer een knipperend cijfer). En met de badges dat je kan zien hoe je ze precies hebt verdient en wat je moet doen om de volgende te verdienen. Zijn slechts ideetjes hoor je hoeft er niks mee te doen hoor!
Meldingen willen we een knop gaan maken met "markeer alles als gelezen" zodat dat probleem ook is opgelost! Paarden zijn inderdaad zo nu en dan heel goedkoop omdat dat spelers zijn die hun paard op de handelaar hebben gezet 
fenja schreef:Ik wil ook wel testen
Je kan inderdaad vanaf aanstaande maandag mee spelen!