Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:42

Danique schreef:
Er deden 32 mensen mee aan DV - F proef vandaag om 2:59 en dan heeft alleen de nummer 1 120 euro gewonnen? Er is toch niet maar 120 euro verdiend aan inschrijfgeld, wat stom... Zo verdien je nooit wat!

Dat vond ik ook een beetje jammer inderdaad...
Is het niet mogelijk om het prijzengeld meer te verdelen, bijv. een 1e, 2e en 3e prijs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:52

Mandarijn schreef:
Danique schreef:
Er deden 32 mensen mee aan DV - F proef vandaag om 2:59 en dan heeft alleen de nummer 1 120 euro gewonnen? Er is toch niet maar 120 euro verdiend aan inschrijfgeld, wat stom... Zo verdien je nooit wat!

Dat vond ik ook een beetje jammer inderdaad...
Is het niet mogelijk om het prijzengeld meer te verdelen, bijv. een 1e, 2e en 3e prijs?

Des noods het (volledige?) inschrijfgeld verdelen over alle plaatsen. Dus als er 500 euro is verdiend aan schrijfgeld en er zijn 5 inschrijvingen, dan krijgt nummer 1, 200. nummer 2, 125. nummer 3, 100. nummer 4, 50 en nummer 5, 25.

Dan verdien je ten minste nog...
Hoe meer inschrijvingen hoe meer plaatsen wat geld kunnen verdienen, maar hoe minder inschrijvingen hoe meer je verdient. Dat mag je dan zelf bepalen, of je inschrijft of niet.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:02

Dat is inderdaad wel stom zeg. :=
Misschien een idee om sowieso een klein bedrag te geven aan de mensen die meedoen, gewoon voor het deelnemen zelf (omdat het inschrijfgeld ook best hoog ligt)? Al zijn het maar 15 munten..

Linnie050

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege zoekt testspelers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:42

Je ziet met inschrijven wat het prijzengeld is.
Meestal zijn er 3 prijzen hoor.

Gewoon opletten met inschrijven.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 16:20

Om het niet allemaal hetzelfde te houden zijn er verschillende soorten wedstrijden. Zo is bij sommige wedstrijden het inschrijfgeld en prijzen een stuk hoger dan bij andere. Daarnaast zijn er wedstrijden met een 1e, 2e en 3e prijs, maar ook wedstrijden met een 1e prijs. Ook zijn er wedstrijden waar de hoofdprijs een stuk hoger is, echter is de inschrijfprijs hier dan ook hoger.

Alles staat wel gewoon netjes aangegeven zodra je je inschrijft. Voor deze wedstrijd was het inschrijfgeld heel laag, dan is het ook logisch dat er niet zoveel te verdienen valt. Wil je meer kunnen verdienen en meer kans kunnen maken zal je mee moeten doen aan grotere wedstrijden.

Straks kunnen spelers zelf ook wedstrijden organiseren, dan zal er nog meer variatie in komen.

xXbellaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 16:38

Lijkt me leuk! Ik ben 13

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:00

Ik kom nog steeds niet verder in het spel. :')
Ik doe er echt een dag over om een level omhoog te gaan, binnen die dag train ik een stuk of 5 keer met die duurste training en ook een paar keer met de basis training, verder doe ik een paar keer per dag die quiz en help ik een paar keer per dag met vegen. Wat doe ik fout? :')

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:25

Jellybeans schreef:
Ik kom nog steeds niet verder in het spel. :')
Ik doe er echt een dag over om een level omhoog te gaan, binnen die dag train ik een stuk of 5 keer met die duurste training en ook een paar keer met de basis training, verder doe ik een paar keer per dag die quiz en help ik een paar keer per dag met vegen. Wat doe ik fout? :')

Zo te horen doe je niks fout hoor! Je moet echt heel vaak de quiz doen, vegen, badges behalen en trainen om vooruit te komen. :) Meedoen met wedstrijden kan ook bevorderlijk zijn.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:31

Ik probeer de quiz toch een 20 keer per dag te doen. Als ik in mijn kamer ben zet ik gewoon op mijn pc de pagina van quiz open met de teller erop. Dan kan ik perfect na 5 min weer klikken en terwijl een beetje opruimen, boekje lezen,...:)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 19:48

Mobiele pagina is veel beter geworden! :D Super!

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 22:09

Zoals k al zei ben ik lekker aan het klikken. Zag ik dat ik al weer een ruiterlevel omhoog was, en zit al op 14! Heujj! Haha ^^
Dan nog sparen voor een peerd.. Maar dat duurt wel even :')

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 22:52

Zit nu op level 11 en al druk aant sparen voor een paard nu 350 euro(?). Wat mij nog opviel als kleine verbeterings puntjes: De meldingen die je krijgt als je lessen zijn gedaan bijvoorbeeld dan moet je ze aanklikken voordat ze weg gaan. Als je het opent zou het fijn zijn als ze gewoon weggaan(niet meer een knipperend cijfer). En met de badges dat je kan zien hoe je ze precies hebt verdient en wat je moet doen om de volgende te verdienen. Zijn slechts ideetjes hoor je hoeft er niks mee te doen hoor!

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:19

sanneloveyou schreef:
Zit nu op level 11 en al druk aant sparen voor een paard nu 350 euro(?). Wat mij nog opviel als kleine verbeterings puntjes: De meldingen die je krijgt als je lessen zijn gedaan bijvoorbeeld dan moet je ze aanklikken voordat ze weg gaan. Als je het opent zou het fijn zijn als ze gewoon weggaan(niet meer een knipperend cijfer). En met de badges dat je kan zien hoe je ze precies hebt verdient en wat je moet doen om de volgende te verdienen. Zijn slechts ideetjes hoor je hoeft er niks mee te doen hoor!

Wat betreft de badges; dat kun je al zien. Als je op je eigen naam klikt bovenaan en dan op ruiterprofiel, dan staan er 2 kopjes 'Kluisje' en 'Badges'. Als je dan op badges klikt, dan zie je precies hoeveel je nog nodig hebt om de volgende te verdienen. :)

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:26

Oh bedankt helemaal niet gezien haha, dan wat anders het groen valt niet op met die achtergrond :P

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:53

Duurde bij mij ook even voordat ik daar achter kwam. :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 01:21

Ik ben aan het twijfelen om een tweede paard te kopen, maar ben bang dat ik dan niet genoeg heb om beide te onderhouden, ik zie het al helemaal gebeuren dat ze doodgaan na ernstige verwaarlozing wegens geldgebrek :+

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 05:51

Ik wil ook wel testen

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 05:51

Gewoon doen, de co ins zijn nu veel makkelijker te verdienen. Als je dus merkt dat je geld te weinig wordt doe je even alleen geld sparen en dan heb je zo genoeg consument om weer de paarden te onderhouden. Gaat het niet, dan kun je alsnog er 1 verkopen.

@fenja, ze hebben geen testers meer nodig. Maar niet getreurd, vanaf komende maandag gaat het spel volledig open *\o/*

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 06:33

Leen schreef:
Ik probeer de quiz toch een 20 keer per dag te doen. Als ik in mijn kamer ben zet ik gewoon op mijn pc de pagina van quiz open met de teller erop. Dan kan ik perfect na 5 min weer klikken en terwijl een beetje opruimen, boekje lezen,...:)

Welke level ben je dan?

Je kan ook voor het trainen kijken in je ruiter profiel welke level je bent met de punten.
En dan na het trainen hoeveel erbij is gekomen.
Quizen daar verdien je geld mee geen level punten volgens mij. Maar dat heb ik nooit in de gaten gehouden.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 08:42

Met quizzen verdien je geen ruiter niveau punten nee. Alleen als je er een bepaald aantal gedaan hebt en je daarvoor een badge krijgt.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:45

Level 23, je krijgt er inderdaad geen punten mee. Maar je hebt wel meer geld, daar kan je dan de duurste les mee nemen en krijg je wel ruiter ervaring puntjes mee. Elke 3 keer dat ik een quiz doe, neem ik 1 les. Inmiddels krijg ik 12 munten per quiz, dus nu is het gewoon om en om. Maar toen ik er 4 kreeg was dat per 3 keer. Komt vaak ook goed uit aangezien de meeste lessen die ik neem 10 min zijn.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:27

Bijna genoeg gespaard voor een paard!

Ik heb trouwens wel dat als ik via mobiel speel en een paard bekijk, het plaatje van het paard enorm groot is en ik er moeilijk langs kan scrollen.
Ligt dat aan mijn telefoon?

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:32

Mandarijn schreef:

Ik heb trouwens wel dat als ik via mobiel speel en een paard bekijk, het plaatje van het paard enorm groot is en ik er moeilijk langs kan scrollen.

Nee ligt niet aan jouw telefoon, heb ik ook op mijn telefoon. :j

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 11:30

Mandarijn schreef:

Dat klopt, mobiele pagina's gaan ook 1 voor 1 aangepast worden, zo is de stad nu al aangepast. Wat vinden jullie van de pagina terrein en kaart op mobiele weergave? Moet dat veranderd worden of gaat dat wel zo?

sanneloveyou schreef:

Meldingen willen we een knop gaan maken met "markeer alles als gelezen" zodat dat probleem ook is opgelost! Paarden zijn inderdaad zo nu en dan heel goedkoop omdat dat spelers zijn die hun paard op de handelaar hebben gezet ;)

fenja schreef:
Ik wil ook wel testen

Je kan inderdaad vanaf aanstaande maandag mee spelen! *\o/*

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:34

Hmm, beetje jammer dat het dan waarschijnlijk pas eind volgende week wordt _O-
Maar dan niet heel actief, mijn vakantie is voorbij.