Helderder schreef:Hallo oude verslaving, ik heb toch maar weer aan je toegegeven. KOMOP HET IS GRATIS.![]()
Zit nu op 72%, wil het spelen!
hahaha ik was ook altijd verslaafd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mjetterd schreef:Douce schreef:Ik heb een probleempje! Hij is geïnstalleerd, echter wil hij alleen maar op vierkant scherm. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik heb windows 7, met 15,6 inch.
Haha ik heb hetzelfde probleem. Zal het straks eens aan mijn vriend vragen als hij thuis komt.
Eelmo schreef:Als je in een buurt bent, dan heb je links onderin, helemaal onderin in de hoek, een knop met 3 stipjes. Dat is je opties menu. Als je dan naar beeldopties gaat (het beeldscherm-vormige icoon), kun je een resolutie kiezen die wel bij je scherm past. 15" is geloof ik 1366x900. Dan is 'ie niet meer vierkant.

Doanique schreef:Cyella schreef:Ik ben echt een super sims fan, lijkt me geweldig om deze weer eens te spelen. Helaas heb ik alleen een macbook (Versie 10.9.2), werkt deze gratis versie op Mac?
De Bart Smit zal wel geen winst meer maken met the sims nu neem ik aan
Hij werkt niet op mac.
Gaat al iets sneller
Duurt ook lang.
), torrent net aangezet. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Hij download in ieder geval met rond de 2,5mb per seconde.
Doanique schreef:Cyella schreef:Zo, net mijn Macbook opgeschoont(Hij heeft namelijk maar 64gb opslag), torrent net aangezet. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Hij download in ieder geval met rond de 2,5mb per seconde.
Die van mij met 67kb/s