Even een paar minuten zo'n cowboy eraf bokken en job done

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Ik hoef niet te winnen. Ik wil dat mensen nadenken, zich verdiepen in de materie, van meerdere kanten iets bekijken. En dat - helaas - bereik je niet bij iedereen. Omdat niet iedereen daar zin in heeft, tijd voor wil vrijmaken of intelligent genoeg is open staan voor dingen die ik roep.
Cassidy schreef:Bewijs maar dat je genoeg kennis van zaken hebt om een goed gefundeerde mening neer te zetten, want daar heb ik zo mijn twijfels over.
En tot die tijd dat je mij hebt overtuigd, is mijn mening over jou ongewijzigdRespect voor jou heeft daar niets, maar totaal niets mee te maken. Ik mag het oneens zijn met je mening, ik mag hem dom vinden en niet goed onderbouwd, maar dat zegt niets, maar dan echt to-taal NIETS over mijn respect voor jou.
Cassidy schreef:Nu vraag ik me af waarom jij je druk maakt over mijn mening, als jij van mening bent dat jij zinnigere dingen te doen hebt dan je in te laten over wat een ander van je instelling vindt over Rodeo?
Nogmaals, rodeo is een overkoepelende naam voor heel veel onderdelen binnen een evenement. Als je ergens al tegen bent, komt het wel zo intelligent over als je specificeerd waar je dan precies op tegen bent. Maar aangezien jij daar niet bereid toe lijkt te zijn, moet ik uitgaan van dat wat je roept hier op Bokt....
Cassidy schreef:Het interesseert me niet of ik op deze manier vrienden maak, maar als antwoord op je vraag; mijn leeftijd is meer dan dubbel zo oud als die van jou. En nee, ik ben niet gevoelig voor argumenten dat ik wijzer behoor te zijn dan jij, dat doet even niet ter zake. Door tegen heilige huisjes aan te schoppen en misschien onaangenaam over te komen hoop ik je ertoe te zetten om even NA TE DENKEN voor dat je wat roept. Komt niet echt aan geloof ik.
Want wat is de reden dat jij een mening gestoeld op gevoel op Bokt mag kwakken, en ik dat niet mag? Kun je me dat uitleggen?