Eindelijk! Sims 3 huisdieren inclusief paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macs

Re: Eindelijk! Sims 3 huisdieren inclusief paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:53

dat doe je bij de kledingkast :)

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:17

Misschien morgen toch maar is aan het winkelen :o

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:31

hoi even een vraagje wie heeft ook de 2 in 1 van bol.com?
ik kan nergens een code vinden van de beestenbende en er zit ook geen boekje van de beestenbende bij!
heb je dat ook en waar heb je de code vandaan van de uitbreiding? staat die op het losse velletje misschien?
ik heb die nl al geprobeerd maar dan zegt die weer het is geen echte code ik word er een beetje hotel de botel van eigenlijk! kan iemand me vertellen hoe je het hebt gedaan?

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:54

Mijn sims beestenbende doet ook vervelend zelfde probleem beesten vallen uit elkaar,
EA zegt dit:

Citaat:
sims 3 beestenbende komt officieel 21 oktober pas uit, dus vanaf dan moet ie het kunnen doen. We krijgen honderden telefoontjes over hetzelfde probleem en dat mensen hun code niet kunnen verzilveren. Dit komt omdat het officieel morgen pas uitkomt. Dus probeer het morgen opnieuw.

dus hopelijk wordt het snel opgelost -O-

@ zeeuwtje68 dat was bij mij dezelfde code op dat losse blaadje waar je die dierenwinkel van de limeted edition mee kunt krijgen :)

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:54

Lottexxx schreef:
Mijn sims beestenbende doet ook vervelend zelfde probleem beesten vallen uit elkaar,
EA zegt dit:

Citaat:
sims 3 beestenbende komt officieel 21 oktober pas uit, dus vanaf dan moet ie het kunnen doen. We krijgen honderden telefoontjes over hetzelfde probleem en dat mensen hun code niet kunnen verzilveren. Dit komt omdat het officieel morgen pas uitkomt. Dus probeer het morgen opnieuw.

dus hopelijk wordt het snel opgelost -O-

@ zeeuwtje68 dat was bij mij dezelfde code op dat losse blaadje waar je die dierenwinkel van de limeted edition mee kunt krijgen :)

oke dank je wel dan probeer ik het morgen nog eens, alleen vind ik het gek dat er geen informatie bij zit over de beestenbende? maar goed het mist dus niet het zit er gewoon niet bij?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 06:12

Ik heb ook de 2 in 1 van bol.com, en ik heb gewoon twee boekjes en een blaadje van Beestenbende ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:09

Voor de verbouwing:
Afbeelding

En na de verbouwing:
Afbeelding

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:11

oliebol, waarom krijg ik em niet opgestuurd? Ik wil em hebben!
Vandaag maar even langs de winkel...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:12

Nicole schreef:
Bonjoy schreef:
Die van mij stapt ook nog steeds als een sukkel op _O- Iemand al zover dat je veulens kunt fokken?
En hoe hebben jullie je stallen? Mijne wandelen er gewoon zelf in en uit. Heb nu een apart stalgebouw, maar denk dat ik maar een soort systeem ga maken met uitlooppaddockjes. (Heb 3 paarden)

Nee dat heb ik nog niet uitgevonden, stallen daar in tegen weer wel :P

'Luca' gooit mij ook nog wel eens eraf als hij er geen zin meer in heeft _O- of mijn sims stapt er anders om op :')
die van mij is wel een 'dekhengst'

Je kan de vrije wil van je dieren uitzetten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:17

Zeeuwtje68 schreef:
hoi even een vraagje wie heeft ook de 2 in 1 van bol.com?
ik kan nergens een code vinden van de beestenbende en er zit ook geen boekje van de beestenbende bij!
heb je dat ook en waar heb je de code vandaan van de uitbreiding? staat die op het losse velletje misschien?
ik heb die nl al geprobeerd maar dan zegt die weer het is geen echte code ik word er een beetje hotel de botel van eigenlijk! kan iemand me vertellen hoe je het hebt gedaan?

Er zitten ook geen boekjes meer bij tegenwoordig, alleen maar een papiertje. Anders moet je EA bellen, van hun kan je zo'n code krijgen.
Er zijn idd meer mensen die problemen hebben doordat ze downloads/mods hebben in hun spel. Beetje ingewikkeld om uit te leggen maar vóór de sims beestenbende was er een programaatje waardoor de downloads goed draaien en bij beestenbende hebben ze dat anders gedaan dus al je downloads zullen niet goed lopen. Ze zijn eraan aan het werken.

Edit:

Gequote van ander forum (http://www.simsnieuws.nl)

Citaat:
Ik lees net op MySims3Blog dat er inderdaad problemen zijn met 'custom content' (d.w.z. spullen die je van andere sites dan EA hebt gedownload)
Het is een behoorlijk technisch verhaal. Als ik het goed begrijp was de 'oude' manier waarop custom content werd 'gelezen' een moeizaam proces voor het spel c.q. je pc om uit te voeren. De 'nieuwere' manier die met de laatste patch en/of de installatie van Beestenbende is ingevoerd, schijnt een verbetering te zijn. ALLEEN is het natuurlijk zo dat alles wat je voorheen had gedownload en geïnstalleerd had in je spel nog de 'oudere' manier gebruikt. Daar komen zo begrijp ik het, de bugs die iedereen meldt vandaan.

In ieder geval zijn er weer knappe koppen die daarvoor een oplossing bedenken. GrantHes (dezelfde maker van Custom Launcher V2) heeft een progje gemaakt, waarmee je je custom content kunt 'omzetten'. Dit progje moet natuurlijk getest worden.

Ik heb mazzel dat ik de laatste patch nog niet had geïnstalleerd, maar moet toch kwijt dat het voor jullie kwalitatief uitermate twijfelachtig is van EA dit zonder waarschuwing te doen.

Quote:
As most people know, there has been a major upheaval in custom content with the TS3 patch that came out on Monday 10/17/2011.

The cause of the problem is that the _RIG resource has changed formats. The original used an encrypted format that required a ton of work to read and write. The new format is much better and there is already a s3pe plugin to support the format (Thanks Peter!) so it will be a much better choice going forward.

HOWEVER for the moment, all of the cc that uses _RIG resources are broken!

The attached file is a program that automatically converts from old to new format so that you can fix your own content.

It needs a ton of testing, and may make things worse for some items. So please be careful to keep a backup of any CC that you try this on.

Read more and download at Sims 3 Stuff and Things

Sims 3 Stuff and Things vind je hier

Als aanvulling op problemen met custom content vond ik dit:

In October 2011, EA released a game update (patch version 1.26 for PC, 1.27 for Mac) to coincide with the release of the Pets EP. These both included substantial changes to the way Custom Content (CC) works, to enable the animations of Pets to work with objects they could interact with.

The result was that all pre-existing CC was broke and failed to work in the updates games.

TSR have worked tirelessly for days to fix the problem for the entire Sims community. First we fixed our Workshop tool so that all newly created CC would work with the latest game versions. Then we started fixing all of our Sims 3 downloads on the server so that newly downloaded content would also work. Finally, and this is why you are here, we released a tool to fix players’ games, patching their downloaded CC as well as that already installed in their games. The result was a "fix it all" tool to get players games working again. It’s called "TSR Pets CC Bug Fixer", and you can download it in step 1 of our guide.

Kortom: heb je na de installatie van Beestenbende of de nieuwste patch problemen met je custom content, check dan de TSR voor de TSR Pets CC Bug Fixer

De link hierover is hier: http://www.thesimsresource.com/fixyourgame/

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:44

Oke, ga ik dat eens proberen :)

Nog wat springfoto's van Sharif :) Hoe maak je je hengst een dekhengst dan?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:47

Moet je met je paard (dus al rijdend) naar de manege gaan en dan daarop klikken dan staat er vanzelf de optie dekken. Ik kreeg er 1309 simoleons voor :D Maar heb race en spring niveau beide op 10 staan.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:51

fjordjes schreef:
Moet je met je paard (dus al rijdend) naar de manege gaan en dan daarop klikken dan staat er vanzelf de optie dekken. Ik kreeg er 1309 simoleons voor :D Maar heb race en spring niveau beide op 10 staan.

Krijg jij dat maar ik kreeg bij 2000 ervoor :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:52

En dat is alleen voor je hengst? Kun je je merrie daar ook laten dekken? :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:54

Ja toen had ik 'm nog niet helemaal doorgetraind, zal er nu wel meer voor krijgen. Ja volgens mij kan je ook je merrie laten dekken (nog niet uitgeprobeerd). Gwn merrie mee naar de manege, klik je dat aan en er zal vast wel iets tussen de opties staan.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:03

Ja want je ziet ook geregeld veulentjes lopen dus misschien kan dat..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:15

iemand een idee hoe je je paard afzadelt?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:16

Ja als je zadel er opligt klik je gewoon op het paard en dan op zadelen, staat erbij zadel eraf halen.

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:17

oeee, is tie leukk??

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:22

Ik heb hem vandaag gehaald haha :') (voelt zich even terug 12 jaar)
Voormiddag een uurtje gespeeld, i love it. Eindelijk een uitbreidingspakket waar ik (denk ik)
geen genoeg van krijg. Had ook levensweg en ambities, vind ik persoonlijk niks aan :n

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:22

Bonjoy schreef:
En dat is alleen voor je hengst? Kun je je merrie daar ook laten dekken? :)

Merrie laten dekken - is een optie in de manege :j

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:31

besteld :)

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:32

Nog even 1 vraag. Ik heb de limited edition - verschil is dat je dan een dierenwinkel hebt in de stad.
Normaal gezien toch, dat is dus mijn vraag. Waar is in godsnaam die dierenwinkel? Ook bij stad bewerken
vind ik hem niet :n

Oh, en in welke map zie je je screenshots staan? Dan kan ik hier ook wat posten maar kvind het niet :')
EDIT: GEVONDEN! Hier alvast een foto'tje. Ik heb nog maar even gespeeld dus meer heb ik er nog niet!

Afbeelding

Afbeelding

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:36

die moet je downloaden via de store. (www.desims3.nl) moet je je wel registreren en je spel (die code) daar registreren via mijn account.

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:44

Bedankt voor je reactie fjordjes. Dat heb ik gedaan. Waar vind ik nu die winkel?
(Ik heb nooit eerder spullen via de site's gedownload dus totaal geen idee hoe dat werkt)