Gratis energie healing voor je paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Gratis energie healing voor je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:20

Joyce, mocht je haar laten komen, dan kunnen we dat misschien in combinatie doen, ze wil nl ook een x naar Joris komen kijken. :D

En ja, ze geeft idd geen gratis healings meer weg, ik snap het ook wel, het gaat enorm veel energie kosten en ze krijgt er als het ware niks voor terug.

Sjoyceje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:06

Ik zal het in gedachten houden Karin! ik ga haar nu eerst maar eens mailen. Zal jullie op de hoogte houden.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:10

Ik heb dit een tijd terug ook laten doen. Ik heb weinig informatie gegeven omdat ik vind dat de reader er maar mee moet komen. Ik heb aangegeven dat hij kreupel is en verkouden.

Ik kreeg echt een heel summier berichtje over. Dat hij inderdaad kreupel was. Toen ik vroeg waar de pijn zat wist ze dat niet.
En toen vroeg ik dat hij last van zijn keel had, dat was haar niet opgevallen, maar dat kwam omdat hij dan zijn emotie niet durfde te uiten. Nou als er een paard is dat heel erg laat weten hoe hij iets vind is het die wel.

Ik vond dit dus echt een gote nep reading. Doordat ik weinig informatie heb gegeven kon zij er niets van maken.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 15:18

Had je dan een reading aangevraagd? Of een healing?
Margootje

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:22

Beide. Maar ook van de healing niets gemerkt. Als je niet weet waar het zit is healen ook niet echt goed te doen lijkt me?

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 15:23

Dus je hebt 25 euro betaald voor een summier stukje informatie????

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:26

Nee, omdat er een paar keer dingen mis waren gegaan met de afgesproken tijd bood ze me aan om ook te readen. Dat moet ik zeggen was super tof van haar. Maar wat er uit kwam vond ik jammer.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 15:30

Ow k dacht al. Tja, gelukkig is t ook maar een mens en iedereen maakt fouten. Jammer dat het bij jou geen goede ervaring was:)
@Sjoyceje , ik had eerst ook met de stenen, mooi, maar wat zal het uitmaken. Ik kreeg er gratis 1 van haar zonder te weten waar de steen voor was maar het resultaat was echt opvallend. maar daar heb ik al het een en ander over gesdchreven dus moet je even terug bladeren:p
Margootje

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:35

Klopt, maar ik geef wel toe dat ik blij was dat het me niets heeft gekost. Haar helaas wel moeite en energie. Maar toch.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 15:38

Hihi dat kan ik mij voorstellen. Maar ja, ik ga niet voor haar spreken, ik weet niet wat er allemaal speelt/speelde:)
Ik heb me ingeschreven voor de cursus net hoop snel bevestiging van haar te krijgen. Ik laat jullie natuurlijk weten hoe en wat.
Margootje

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:41

Ik heb nooit meer wat van haar gehoord.
Vaag mens...

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 16:57

Misschien een herinnering sturen?
T kan altijd een keer mis gaan.
Margootje

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:33

DRINGEND! want ik moet vertrekken
heeft er iemand de nr van etty, ik vind hem op de site niet en ben hem vergeten te vragen, heb zo een afspraak?

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 18:37

Heb je nog mails van haar? Daar staat het vaak onder.
anders PB ik je wel.
Margootje

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:38

oooh dankje!!!! ik laat jullie straks iets weten spannenddd aha

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:49

Ik ben net terug,
ze zei dat alles oke met hem was,
en mijn vraag aan haar was waarom de band zo bagger was tussen ons, en ze zei dat hij mentaal die klik nog niet kon maken, en ik te hoge verwachtingen van hem had. ik had zoiets van hoezo hoge verwachtingen? begon ze over mijn verzorgpony van toen ik 6 jaar tot ik 13 was ofzo heb verzorgd, ik kon alles met haar doen, op een dag op de andere hebben ze haar verkocht zonder mijn weten.. ik was er kapot van! ze zei me dat ik hunkerde naar een band gelijk die, maar die zou ik nooit krijgen met Cisco, de liefde tussen ons+ de stalling+... vond hij allemaal goed. ik merkte ook heel goed aan hem dat ze met hem bezig was, in 't begint oen ik hem buiten wou zetten durfde hij amper buiten, toen ik hem buiten los liet was hij heel stil, hij rolde 1 x en stond ofwel stil of stapte rustig, ineens uit het niets bokte hij en begon hij als een gek rond te rennen, net alsof hij protesteerde. en dat zei ze ook, de energie ging in het begin heel soepel en hij vond het leuk en ineens wou hij niet echt meer. ik vond het geweldig dat ze ook me wist te zeggen dat de band tusse mij en die verzorgpony echt zo ongelofelijk sterk was en dat ik op haar echt heb leren rijden op gevoel, enzo.. vond ik echt geweldig dat ze derover babbelde.
ze zei dat de band tusse mij & mijn paard wel oke kwam, dat het goed kwam tussen ons, maar nooit gelijk bij mijn verzorgpony.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:31

hey,lees even mee!
Margo,ik wil wel mee,alleen kan ik deze data niet. Heb Etty al gemailt.
Joyce,die stenen dacht ik ook zo van pff wat doet dat nu,nou ik merk het wel degelijk!!
Ik ging er ook heen zo van baad het niet,schaad het niet! Ik heb er veel baad bij gehad!! En ik lees over meer mensen en tja,ook Etty is en blijft een mens en heeft het onwijs druk opt moment!

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 20:47

Jammer Suzan, Had je graag ontmoet. Ik ga waarschijnlijk de zondag, moet nog even checken met familie.
Margootje

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 22:00

Margo0tje schreef:
Hihi dat kan ik mij voorstellen. Maar ja, ik ga niet voor haar spreken, ik weet niet wat er allemaal speelt/speelde:)
Ik heb me ingeschreven voor de cursus net hoop snel bevestiging van haar te krijgen. Ik laat jullie natuurlijk weten hoe en wat.
Margootje

Er speelde verder niets. Alleen geen informatie gekregen. :)

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 06:58

@ Kazary, ja maar ik kan toch niet ruiken waarom? Alles heeft een reden( zei zij wijs:P)
Margootje

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 07:42

Margo, er valt niets te ruiken :)
Ik vind het fijn dat jullie wel positief over haar zijn, ik niet. En ik heb ooit vaker een reading laten doen en daar was ik ook positief over. Maar hier kreeg ik het gevoel van, ik geef geen info, oeps, nu kan ze er geen verhaal van maken. Als je een healing doet mag je 2 langdurige kwalen toch wel weten te herkennen lijkt me zo. Dat is het enige wat er is gebeurd. Niets meer. Ik krijg wel een beetje het idee dat er in dit topic alleen maar lof verhalen mogen staan? Is er geen lof verhaal dat het dan niet aan haar ligt maar aan het paard of dit geval ook mij.
Ik lees nu dat ze geen gratis healingen meer geeft, dus dat mensen moeten gaan betalen. Als ik hier voor had moeten betalen was ik toch heel erg boos geworden en had ik me opgelicht gevoeld. Vandaar ook mijn verhaal. Dat mogen mensen ook horen.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 07:48

kazary! Eh, tuurlijk mag jij jouw verhaal hier doen! Ik ga alleen niet daar positief of negatief op reageren, ik heb je al gezegd dat ik me kan voorstellen als je er voor betaald had dat ik dat ook niet zo tof zou vinden. Tuurlijk mogen mensen ook minder goede ervaringen horen, daarvoor is het een openbaar forum hea:P
Ik heb al zo vaak mn kop gestoten door me over zaken uit te laten waar ik het fijne niet van wist, ga mij geen tweede keer stoten!
Sorry als je het idee had dat ik niet wilde dat jouw mening hier stond, das absoluut niet de bedoeling.

Lees net nog een stukje in je post, tuurlijk ligt het niet aan jou of het paard of whatever! Hoor je mij niet zeggen. Ik ga alleen geen keihare uitspraken doen waar het dan wel aan zou moeten liggen, omdat het niet mijn ervaring is maar de jouwe:)

Margootje

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 07:53

Nogmaals je hoeft er geen fijne van te weten
er valt niets te ruiken
en er speelde niets.

Ik geeft toe dat ik me over die uitlatingen lichtelijk stoor. Alsof er meteen wat moet zijn als er een negatief verhaal is. Of beter gezegd geen verhaal. Dat is wat ik telkens probeer uit te leggen, maar elke keer weer heb je een dergelijke opmerking. Ben je haar PR manenger? :)
Ik gaat hier nu, want ik heb geen zin om er over door te blijven gaan.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 07:57

Nee, geen Pr manager, wel enthousiast. Wat maakt het jou uit dat ik geen oordeel geef?:) Het is toch jouw ervaring en daar twijfel ik echt niet aan hoor.
Ik zal er ook over ophouden:)
Margoo

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 08:23

Je oordeelt dus juist wel door te suggereren dat er wat speelt, dat er iets is wat je moet ruiken en dat soort uitspraken. En dat is dus wat me stoort.
En ik ben echt erg blij dat jij wel enthousiast bent :)