Hmm, ik geloof dat er hier iets niet helemaal klopt. Die jongen waar ik het net over had heeft nu al meer dan 2500 xp gehaald in 3/4 uur tijd, dat lijkt me praktisch onmogelijk. Heb al mailtje gedaan naar Roamler.
nanka
Geplaatst: 25-04-13 16:45
vonneke schreef:
Krijg nu ook de Hema opdracht. Helaas kan ik niet naar de stad misschien is ie zo ook ik t dorp
Je bent wel lekker fanatiek meis!
Badeendje
Geplaatst: 25-04-13 16:49
Mailwisseling: (Misschien ook interessant voor anderen met deze verschijning)
Loes: 'Hoi Roamler, Ik heb een vraag. Iemand bij mij uit de stad is vandaag binnen 3 uur van 2500xp naar 5000+ xp gegaan. Is dit uberhaupt wel mogelijk? 2500 xp binnen 3 uur is echt enorm veel lijkt me... Of is dit een bug in mijn app? Hopelijk gewoon een zeer actieve Roamler . Groetjes Loes'
Toen vroegen ze wie het was, ik dat gezegd. 'Hoi Loes, Deze Roamler doet niet de standaard opdrachten die jij en ik doen, maar werkt voor een apart bedrijf. Zij gebruiken Roamler op een andere manier, en doen bedrijfsgerelateerde opdrachten. Ik weet niet direct of hij dan wel of niet in de ranglijst hoort te verschijnen, maar dat ga ik dus controleren. Al die XP's komen dus heus niet van Bananenchecks. Fijne dag, martijn'
Anyways, misschien is dat ook wel het geval bij andere roamlers
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-19 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Plaats verwijderd op verzoek
Haha, kom ik aan met nog 1 andere Roamler in de rankinglijst. Ik sta ook altijd op één, die andere persoon doet niets.
Anoniem
Geplaatst: 26-04-13 00:00
Tijd niet gepost maar ik ben inmiddels ook level 2 en hard op weg naar level 3! Nu heb ik wel een vraagje. Ik zie dat de Friso en Nutrilonchecks morgen beschikbaar zijn. Hoelang kan je deze reserveren? Er staat in de opdracht dat je hem na annuleren een half uur lang niet meer kan doen, maar kan je hem wel voor 2 uur reserveren?
Ik ben eind december begonnen en heb net geen €300 verdient tot nu toe. Maar het gaat wel steeds lastiger aangezien steeds meer mensen dit doen en er dus per persoon dus minder opdrachten te doen zijn. En een tijdje terug waren er een paar opdrachten waar je €10 of €15 mee kon verdienen, dit schoot wel lekker op