Was wel heel gedoe, was niemand van de gordijn afdeling aanwezig dus kwam er een andere mannetje, flyer was op dus gingen ze met 2 collega's zoeken, kassamedewerker was erg gehaast en gestrest en daardoor geen vrijmarkt flyer, vond het wel banketstaaf, maar heb het eerlijk ingevuld en erbij gezet, zal wel geen goede beoordeling worden
In de app van Roamler ga je naar 'Account' en dan naar ranking. Je krijgt daar de algemene ranking te zien, ranking van de stad en ranking van je vrienden. In tabblad stad staan er bij mij 14 mensen.
Jess
Geplaatst: 25-04-13 11:59
Sani schreef:
En we hebben er in Hengelo nog een actieveling bij. E. heeft zelfs L. al ingehaald..
nanka
Geplaatst: 25-04-13 12:21
Jess schreef:
Sani schreef:
En we hebben er in Hengelo nog een actieveling bij. E. heeft zelfs L. al ingehaald..
Hier zijn we met 11 waarvan er 3-4 actief zijn inclusief ikzelf!
Jess
Geplaatst: 25-04-13 12:42
Ik heb vanochtend de Gerbera check bij Borghuis gedaan, goedgekeurd en €2 verdient. Maar eigenlijk geen financiële winst want ik kon dit zonnebloem plantje echt niet laten staan want die was €1,99
Ik zit bijna aan de 500 pnt! mn laatste opdracht doe ik straks.
Hoe kan ik zien wie er actief zijn bij mij in de buurt?
Sani
Geplaatst: 25-04-13 14:03
Sani schreef:
Sani schreef:
In de app van Roamler ga je naar 'Account' en dan naar ranking. Je krijgt daar de algemene ranking te zien, ranking van de stad en ranking van je vrienden. In tabblad stad staan er bij mij 14 mensen.
Anoniem
Geplaatst: 25-04-13 14:08
Sani schreef:
Er stond dat je een filmpje moest kijken op roamler.com Maar ik zit nu op mn werk en kan Roamler-berichten niet uitgebreid lezen. Mag niet met mn mobiel 'spelen'.