Hier is net een 5ling geboren.. is dit een onderdeel van de update of een bug
Kashmino
Geplaatst: 05-11-17 22:56
Ja hoor, dit knappe IJsje is eindelijk Ster! Is er interesse in dekkingen van hem? Want dan weet ik of ik hem ga verouderen of niet (Silver Bay Dun SW1) https://www.horsereality.com/horses/99772/kash-oxar
Marcella
Geplaatst: 05-11-17 22:57
Zo ben ik de enige die fjorden inschrijf in mijn land zover als dat ik weet of er iemand snel op het aller laatste minuut nog iemand inschrijven.
Geloof dat het over de hele wereld telt , heb met 83,3 ook niet gewonnen en was het hoogste in mijn land
Marcella
Geplaatst: 05-11-17 23:03
Uit Bugreports door Deloryan zelf: Het is per keuring. Dus het continent maakt niet uit, want elk continent heeft zijn eigen keuringen.
Dus op de NL had ik zeker al 2x dagkampioen moeten zijn bij de fjorden. Maar moet ook even kijken op de com, want volgens mij ben ik daar ook enige of een van de weinige inschrijvers.
Gelijk op NL maar een stel Tinkers te koop gezet, drachtige merries, creme hengst, dun hengst, dubbel tobiano hengst. https://www.horsereality.nl/user/Caily
Paard verkocht maar krijg een PB dat hij te duur was etc
wat een held. Lekker snugger zeg
Caitlin_K
Geplaatst: 06-11-17 09:41
Te koop op de NL. Veel veulens met prl of zilver en eventuele goede presentaties. Mogen weg voor een kleinigheidje. Anders worden ze toch het rusthuis in geknalt. Ze staan in Noord-Amerika.
Janine1990
Geplaatst: 06-11-17 10:09
Rebecca schreef:
Paard verkocht maar krijg een PB dat hij te duur was etc
Was vannacht wakker even snel een paar paarden verzorgt en snel ingeschreven voor keuring van 03.00 t/m 05.59 uur. Was enige inschrijver maar geen dagkampioen.
Anoniem
Geplaatst: 06-11-17 10:42
Hier gaan de quarters ook gestaag omhoog, probeer wat ster te fokken (alles wat ik heb is G of hoger) zonder de al bekende ster lijnen. Heb wel het idee dat er bij de ijslanders veel makkelijker ster te worden is bij de Fjorden gaat het ook nie zo makkelijk
Oh kak, met dat splitsen van onderdelen zijn er ineens gemiddelden bij
IJslanders zijn inderdaad niet zo heel moeilijk ster te fokken. Maar QH en fjorden zijn weer best lastig. Moet straks even kijken of mijn moeder online wil komen er is een hele knappe merrie volwassen geworden die ik terug wil.
En toen kon ik nog maar weinig wegens hangen spel.
Anoniem
Geplaatst: 06-11-17 11:38
Er is wel echt een verschil per ras met hoe snel je ster hebt. Ik heb een fjordenveulen, 5x ZG, 5xG en 2xGEM en die scoort echt max 75. Terwijl ik ijslanders heb met slechtere scores die steeds 1e premies pakken