Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cpinnetje schreef:Ja snap je keuze opzich en met mijn Engels is niets mis, alleen betrapte mij er op dat je steeds een afweging moet maken tussen ondertiteling lezen of goed jou en je paard observeren. Je kan natuurlijk ook meerdere keren kijkenwas gewoon een observatie. Vooral omdat ik hetzelfde wilde gaan doen, maar nu twijfel. Alles heeft uit eindelijk een voor en nadeel. Vind namelijk ook vervelend als het geluid altijd aan moet omdat je soms in gezelschap even wat kijkt, daardoor lees ik vaker een blog dan dat ik een vlog kijk. Terwijl beelden soms wel echt enorm bij dragen. Wat een overwegingen allemaal xD
CupCakes_ schreef:Jaa, ik vind het zeker een gave uitdaging. Ga ook twee stages in het buitenland doen. Dus vandaar die blog.
Emigreren lijkt mij nog spannender. Want dan laat je alles definitief achter
Duijfje schreef:Hippologic, hoe ben jij daar gekomen? Of staat dat ook op je blog?
_Linn_ schreef:Hallo allen,
Ik wil graag even jullie mening. Ik ben zeer geïnteresseerd geraakt in vloggen. Ik volg zelf een best aantal vloggers uit Amerika en ook iemand uit NL. Dit zijn met name jonge gezinnen die zwanger zijn of al kinderen hebben en sommige doen ook daily vlogs.
Ik zit er zelf steeds meer aan te denken om zelf ook te gaan vloggen. Alleen dan het probleem, waarover moet ik dat doen. ..ik ben maar alleen dus heb geen vriend waarmee ik samen bijv leuke dingen kan doen.
Ik zit in het laatste jaar van mijn hbo studie, ga nu het afstuderen in. Ik rij wel een paard bij maar wil niet alleen maar paarden doen. Ik basketbal maar dat is moeilijk vloggen....Dus ik vind het lastig.
Suggesties? Kan ik beter wachten tot mijn school klaar is?