Helaas geen Sella set voor ons nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robynn schreef:Jammer van de sella set... Maar iemand zal er heel erg gelukkig mee zijn hihi!
Ik deel mij suf voor dat Ghost zadel. Khaleesi heeft een moeilijke rug en ik heb ooit zo'n zadel van iemand mogen lenen voor een tijdje. Die paste perfect!
Volgens mij stond er in de laatste update ook een bokker tussen de top 5?
Geryon schreef:Robynn schreef:Jammer van de sella set... Maar iemand zal er heel erg gelukkig mee zijn hihi!
Ik deel mij suf voor dat Ghost zadel. Khaleesi heeft een moeilijke rug en ik heb ooit zo'n zadel van iemand mogen lenen voor een tijdje. Die paste perfect!
Volgens mij stond er in de laatste update ook een bokker tussen de top 5?
De ghost zadels van nu zijn heel anders he. Maar heb er 1 geprobeerd en top hoor!
sunnybellami schreef:Ik sta nu op nummer 4 ( naja laatste update)
Stond op nummer1 dus ga weer flink delen
Edit: er staat bij dat er geen volgorde in zit tussen de top 5, naja marloes en ik zitten beide in de top 5 nu![]()
froukje_ schreef:sunnybellami schreef:Ik sta nu op nummer 4 ( naja laatste update)
Stond op nummer1 dus ga weer flink delen
Edit: er staat bij dat er geen volgorde in zit tussen de top 5, naja marloes en ik zitten beide in de top 5 nu![]()
Hoe kun je zien hoe hoog je staat? Ik zie wel wie hem gedeeld heeft maar daar zie ik mezelf meerdere keren tussen staan dus geloof niet dat het daar op volgorde staat