Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_Famke schreef:Ik zou zoooo graag SR willen zijn. Helaas kan/mag ik er niet voor gaan betalen. Want als 'gewone' speler kan je eigenlijk vrij weinig haha.. Maar ja, ik zal ermee moeten leven hahah!
Citaat:We don't keep any credit card number. When you make a subscription, it is like making a contract that the bill will be recurring for a period of time. And, your credit card number is used only once.
L0veMyHorse schreef:Celine_Famke schreef:Ik zou zoooo graag SR willen zijn. Helaas kan/mag ik er niet voor gaan betalen. Want als 'gewone' speler kan je eigenlijk vrij weinig haha.. Maar ja, ik zal ermee moeten leven hahah!
Je kan een redeem code invullen, dan ben je 10 dagen gratis SR!
Ga naar Star Rider, Use a redeem code en vul dan in: HAPPYPIXIE10
merrylegs schreef:JustMyZtje schreef:ja natuurlijk is het niet in het voordeel van ons maar zo maken hun ook geld, maar ik denk dat het ergens ook wel staat als je iets koopt
ja bij de terms of service misschien
merrylegs schreef:inderdaad, als ik het geweten had vanaf het begin, ... dan wist ik waarom er nu geen geld meer op mijn sim-kaart staatDit is waarschijnlijk voor hun een extra inkomstenbron, want niet iedereen gaat zich vragen stellen...