Oh mag ik hier ook mee kletsen / lezen. Heb op FB al een berichtje geplaatst voor een invite. Lijkt me super leuk om te doen en een extra zakcentje is altijd handig!
Jess
Geplaatst: 24-04-13 11:14
nanka schreef:
Oh mag ik hier ook mee kletsen / lezen. Heb op FB al een berichtje geplaatst voor een invite. Lijkt me super leuk om te doen en een extra zakcentje is altijd handig!
In de app van Roamler ga je naar 'Account' en dan naar ranking. Je krijgt daar de algemene ranking te zien, ranking van de stad en ranking van je vrienden. In tabblad stad staan er bij mij 14 mensen.
Heb nu de 1e opdracht gedaan. Welkomsopdracht. Als ik nu bij "opdrachten" kijk staat er niks tussen wat ik kan doen. is allemaal pas vanaf level 2. Hoe kan ik nu verder? Of moet ik geduld hebben tot er vanzelf iets komt????
* als ik het goed begrijp worden je opdrachten tot 2100 goedgekeurd? * ik had een banenenopdracht geactiveerd. In de supermarkt vergeten te doen... Nu is ie gecanceld. Is dat erg?
Ik zou even de Roamler FAQ doorlezen, denk dat je daar heel veel nuttige info vind Je kunt ook op de site inloggen met je ww, leest wellicht nog fijner.