https://www.facebook.com/pages/Horse-Co ... 0452891540Horse comfort heeft een leuke actie. Stemmen jullie op mij? Zwart paard, blond vrouwtje met rode vestje wat onder het paard doorkijkt (op stal)
Vandaag ging de sella set eruit geloof ikEn paardenmassage reinoud koppert, kur op muziek theo holstein en glamourhorse hebben een leuke actie!
Hahaha die Sella set zou ik idd ook nog veel liever willen Maar dit is ook leuk! Nu maar afwachten van Sella he haha, zo'n kleine kans helaas...
Wil hem ook erg graag, maar verwacht niet dat ik hem win. Denk dat de winnaar zich zeer gelukkig mag prijzen met deze set.
kirsten4 schreef:Ik heb de rijbroek van Roeke Ruitersport gewonnen! Super blij mee!!!! Wat super leuk! Gefeliciteerd!
Ik denk dat er iemand gaat winnen die hoog dressuurt of springt. Ook omdat ze je een jaar gaan volgen.Ik hoop iig dat er iemand wint die het echt ook kan gebruiken Enne Kirsten gefeliciteerd!!
Ik wil ook wel een jaar gevolgd worden met mn bejaardengym peerd Neem ik het zadel en de eigenaresse de rest, die rijd toch hoog in de sport xd
Saaams schreef:Ik wil ook wel een jaar gevolgd worden met mn bejaardengym peerd Neem ik het zadel en de eigenaresse de rest, die rijd toch hoog in de sport xdhahaha