Hier was het ook maar bij 1 AH die bij mijn werk in de buurt zit, de AH's bij mij thuis hadden deze opdracht allemaal niet.
Is dat niet alleen bij Albert Heijn XL vestigingen? Ik heb één keer zo'n Bol.com ding gezien, en dat was bij een XL.
Wat is het verschil tussen XL en gewoon? Volgensmij is de super in de stad helemaal niet zo groot, maar daar kan je de actie wel doen .
Waar doe jij de opdracht dan meestal?Het idee van een XL is inderdaad wel dat ze heel groot zijn, met een ruimer assortiment en dat soort dingen.
Je moet naar de gordijn afdeling en vragen aan een medewerker hoe je je gordijn thuis kan opmeten en dat neerzetten, dan 2 zakken chips kopen en vragen of je er een tasje bij mag en de kassabon en kijken of je een flyer erbij krijgt.
Ik heb de 108 euro toch laten uitbetalen, hihi. Kan ik wat leuks kopen en de rest op de spaarrekening.
Suus__ schreef:Ik vind de Hema opdracht juist niet zo leuk, vind dat je nog best veel moet doen vor €2,50 euro.Maar je hoeft alleen maar advies te vragen en chips te kopen, daar ben je super snel mee klaar !
Je moet een invite krijgen om mee te mogen doen met Roamler.. Deze worden vaak aangeboden op marktplaats, facebook en twitter
Een uitnodigingscode, dan kan je ook meedoen. Op feestboek worden ze vaak wel aangeboden op de roamler pagina, daar heb ik mijne ook vandaan .