Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:57

Hier is mijn knappe hondje Noa
De video duurt 8:30min een geen 13 hij is nog aan het bijwerken.

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 00:25

Mandarijn12, tipjes over Google zijn altijd welkom :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 06:31

Hallootjes, ik kom ook weer eens binnenvallen. Ik ben erg druk geweest met andere dingen en het bloggen is erbij ingeschoten. Dit weekend heb ik wel weer een van mijn stokpaardjes /3 van stal gehaald en een blog geschreven over 'doelen stellen' voor jou en je paard.

It is December, start planning for next year

Isabel_k

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 15:22

Leuk filmpje over agility!

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:15

Hier ook weer een nieuwe oefeningenvlog. De bijbehorende Bit komt morgen uit en als het goed is komt er ook een filmpje op het Bit kanaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 17:28

Leuk gedaan Alicia2u! Je bent duidelijk goed op camera :j Enige wat ik wellicht anders zou doen is het volume van de muziek een paar tandjes zachter zetten, en ik zou bij de oefeningen ipv tekst erboven uitleggen wat je aan het doen bent. Interactiever maar vooral makkelijker, want de tekst is door de lichte ondergrond niet mega goed leesbaar.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 18:47

Ik sluit me aan bij Emma_. Daarnaast zou ik uitkijken met oefeningen zwaarder maken door je hoofd op te tillen. Onervaren mensen kunnen dat verkeerd doen waardoor er nekklachten kunnen ontstaan.

Vandaag heb ik het over Prestatiedrang, Bewijsdrang & Overcompensatie

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 20:25

Dankjewel voor de tips! Ik heb voor tekst gekozen omdat ik nogal met tijdsdruk zat en geen mogelijkheid meer had om de audio los op te nemen bij de afgelopen oefeningenvlogs. Ik ga kijken of het lukt om dat in de toekomst anders te doen. Met een beetje anders plannen moet dat wel lukken.

Ellis, je hebt helemaal gelijk. Ik heb in mijn vorige video met oefeningen wel uitgelegd hoe je correct je hoofd op moet tillen bij oefenen, maar in deze video niet. Herhalen zou zeker niet verkeerd zijn!

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 21:40

Leuke video Alicia! :) Ik ga toch eens kijken of ik wat dingen kan proberen haha

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 18:29

Leuke video Alicia! Elke keer als ik het zie wil ik er weer mee aan de slag, maar ruiterfitheid blijft tot nu toe nog beperkt tot hardlopen. Heb mezelf opgegeven voor de kwart marathon van Rotterdam. Jieks! (Voor vele echt peanuts maar ik loop nog maar 2,5 maand..) Ik krijg ook onwijze last van mijn onderrug bij zulke oefeningen, remedie zou moeten zijn meer buikspieren te trainen maar durf dat toch niet aan zonder begeleiding.

Voor mij geen blogpost, maar mag wel een winactie houden dus die heb ik net op mijn Facebookpagina gezet

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:36

Rugpijn is inderdaad vervelend lauwtje. Als je zo fanatiek aan het hardlopen bent kunnen die schokken van het lopen dat ook verergeren. Misschien is een bezoek aan een oefentherapeut wel een goed idee. Die kan je helpen met de juiste oefeningen. Buikspieren is sowieso een goed idee, maar eerst moet je rug wat ontspannen voordat je je buik gaat aanspannen.

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 17:09

Wieh! Bit Magazine heeft mijn vlog over oefen motivatie op hun kanaal gepost:

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 10:51

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 13:35

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 14:26

Echt super leuk allemaal weer! Ik heb nog een paar niet gezien maar zal op youtube op ze reageren! :)

Mijn nieuwe weekvlog staat weer online

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 10:08

Ik heb alweer een nieuwe video :D Mijn derde USA vlog. Nu ik geen school heb kom ik eindelijk toe aan het editen van mijn Amerika videos.

Deze zomer heb ik 9 weken in Amerika gewerkt als nanny en ponykampleidster. Op de dagen dat ik niet echt werkte heb ik soms gevlogd.

Met het het gezin waar ik verbleef/ werkte ben ik op een korte vakantie geweest. Dat was echt super leuk!
We zijn naar the Florida Keys geweest. Dat is een eilandgroep onderaan Florida. Het is het beste te vergelijken met the Bahamas. Alleen zijn the Keys een stuk goedkoper. (Alhoewel sommige dingen nog steeds belachelijk geprijsd zijn.) We hadden een meidenweekend daar met de oma, tantes, moeder, het dochtertje en ikzelf. We hebben 2 dagen bij de zus van de moeder gelogeerd in haar gigantische standhuis <3 . Het was er behoorlijk warm {:} : 39 C!

De eerste dag zijn we onder andere gaan zwemmen, vissen, sushi eten, naar een schelpen winkel gegaan en een visserswinkel met een piratenboot midden in de winkel. Daar heb ik een tijdje geleden al een vlog over geupload: https://youtu.be/dvPAbkxxXB0

De tweede dag hebben we gezwommen met dolfijnen!!! Dat was zo fantastisch! :):) Mocht je ooit naar Florida gaan, dan is dat echt een aanrader. We hadden gelukkig best een kleine groep (4 mensen maar) waardoor we extra veel tijd met de dolfijn konden doorbrengen. We kregen eerst een half uur uitleg over dolfijnen en daarna mochten we het water in. We hebben kunstjes met ze gedaan en er een beetje mee gezwommen. Omdat het voor de moeder en dochter beiden te zwaar was om lang in het diepe te zwemmen hebben we samen vooral in het ondiepe kunstjes gedaan.

Een gedeelte heb ik kunnen filmen :) Mijn nieuwste USA vlog:
https://youtu.be/Tzig3e-HHTg

Afbeelding
https://youtu.be/Tzig3e-HHTg

Vragen? stel ze gerust. :)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 22:47

Leuk hoe creatief iedereen bezig is met al die video's :j
Ik ben daar zelf voorlopig even klaar mee. Ben gek op video bewerken, maar het kost zo veel tijd :\ en dan nog mijn eigen hoofd op film, laat maar :')

Ik heb wel een nieuwe blog! http://leauwe.wixsite.com/leauwe/single ... e-holidays Over thuis komen voor de feestdagen.
Ik heb er geloof ik nog eentje opgezet die ik nog niet gemeld had dus voor wie die nog wil lezen; www.leauwe.wixsite.com/leauwe :)

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 13:37

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:43

@alice, ik ga je blog ff lezen!

@Irisjeeh, ik ga hem bekijken! :)

Mijn extra video is online, morgen komt de normale weekvlog :)

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:48

Irisjeeh1999 schreef:
Ik heb een nieuwe review van de QHP laarzenclips, zo op oudjaarsdag nog. Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een mooi 2017!

https://horseandyousite.wordpress.com/2 ... p-madonna/

Hm jammer inderdaad dat het logo niet bedekt wordt, niet om het logo want die is best mooi. Maar meer dat het dan net niet 1 geheel wordt.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 16:36

Papilio schreef:
Irisjeeh1999 schreef:
Ik heb een nieuwe review van de QHP laarzenclips, zo op oudjaarsdag nog. Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een mooi 2017!

https://horseandyousite.wordpress.com/2 ... p-madonna/

Hm jammer inderdaad dat het logo niet bedekt wordt, niet om het logo want die is best mooi. Maar meer dat het dan net niet 1 geheel wordt.

Vind ik ook hoor, maar het valt niet heel erg..

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:13

@Papilio Leuke video

Ik heb zelf ook weer een nieuwe video. Dit keer een (paarden)vlog die van de zomer is opgenomen. Ik heb toen een buitenrit gemaakt met Emily (Emily_x_Tessa) en twee meiden die ik via via heb leren kennen.
https://youtu.be/v6y2_VtO9Xs

https://youtu.be/v6y2_VtO9Xs

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 19:11

Pff net op het nippertje gered om de vlog af te krijgen :') heb de meeste van jullie video's wel al bekeken maar geen tijd gehad om daar ook nog op te reageren. Sorry {:)-:( die ik nog niet gezien heb ga ik nu even bekijken :)

Hier dan mijn vlog met een les van Alizee Froment! https://www.youtube.com/watch?v=oCtFDw8Wkmo

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 19:36

Knap al die vlogs. Ik zou het niet eens kunnen. Pff onderwerpen over reizen bedenken lukt wel, maar om genoeg te verzinnen over wat ik doe echt niet. Respect allemaal!

Ik heb vandaag een artikel over sporten en fit blijven op reis: http://www.justtravelme.nl/tipsentricks ... n-op-reis/

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 10:16

Ik ben na een lange pauze ook weer begonnen met bloggen , 3 keer per week (di,do,za) komt er om 10 uur een nieuwe blog online !