Ik zit er over na te denken om ook een kanaal te starten !
Is het een soort van handig om met een draw my life te beginnen als een soort voorstel video andera is het zo pats boem hoi ik ben kathe en jullie weten nog helemaal niks over mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alicia2u schreef:Hallo Colaaa, dat lijkt me juist een goed idee! Veel kanalen hebben een introductie video waarin mensen zichzelf even voorstellen. Dan weet je ook gelijk met wie je te maken hebt. Ik vind dat persoonlijk altijd wel prettig.
Colaaa schreef:Hallo mag ik mij ook melden ?
Ik zit er over na te denken om ook een kanaal te starten !
Is het een soort van handig om met een draw my life te beginnen als een soort voorstel video andera is het zo pats boem hoi ik ben kathe en jullie weten nog helemaal niks over mijen met een draw my life heb je toch een soort eerste indruk van een iemand en aan de hand daarvan zou ik weer video's kunnen door 'spelen' heb oa een brand meegemaakt dus dat ik dat kort behandel in draw my life en dat ik een uitgebreide video daarover maak bijv. Of is dat allemaal wat dramatisch ?
BernetteO schreef:Gelukkig gaat het nu weer goed met haar en dus vond ik het tijd voor iets luchtigs: "Schat, heb ik een gaatje op mijn kont?"
Isabel_k schreef:https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... -mei-2011/
Dit is mijn nieuwste post. Eigenlijk van zaterdag, maar helemaal vergeten.Het is een eerste deel op mijn blog over mijn paardenleven in een verhaalvorm. Hoe ik de paardenwereld (en een eigen pony) toen ervoer en hoe ik dat nu ervaar.
BernetteO schreef:Dat is zeker een leuk idee Colaaa!
Lauwtje, wat een goede blog!Heel belangrijk en dus super dat je het onder de aandacht brengt!
[naam], wat een heerlijke post van jou! Ik heb jouw blogs echt gemist, je schrijft zo fijn!
Drie weken geleden vond ik mijn lieve kleine shettie met koliek in de stal
Gelukkig gaat het nu weer goed met haar en dus vond ik het tijd voor iets luchtigs: "Schat, heb ik een gaatje op mijn kont?"