Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:42

Emmaa_ schreef:
Mijn nieuwe website staat online en ik ben vandaag maar even van start gegaan met een hele persoonlijke post met een enorm hoog dear-diary gehalte over de relatie die ik heb met mijn lichaam.

http://www.emmawesseling.com

Mooi geschreven en erg herkenbaar denk ik voor veel meiden :j
Ziet er mooi uit ook je nieuwe website!

edit: nee geen Instagram hier, misschien in de toekomst. Ik ben er nog steeds niet over uit hoe serieus ik dit bloggen wil nemen :+

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:04

Maureen95 schreef:
Ik heet gewoon maureen.stegeman op IG maar ik post ook altijd over paarden en mijn video's :)

Ik volg je als het goed is

Maureen95

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:04

jaa :D Ik jou ook volgens mij :P

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:40

Goed geschreven Emma. Ik moest echt even lachen om die worteltjes en ook herkenbaar van het scheren :')

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 18:31

Isabel, ik heet @thatgrumpyhorse op IG:)

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:30

Oh wat gaan jullie weer hard, ik lees altijd bij op mijn telefoon, maar reageren vind ik dan toch altijd minder.. dus weer even op de laptop ;) kon ik mooi de vlogs even bekijken!

@Lauwtje; wat een handig ding die solocomb! Met mijn shets niet nodig, maar zou hem bijna aanschaffen voor je weet maar nooit! Leuk geschreven ook over Tussen de grote jongens. Heel herkenbaar, ondanks dat ik heel ambiteus ben wordt een shetlander toch niet heel serieus genomen. Echter stonden de buren op mijn vorige stalling altijd vol interesse te kijken naar onze training terwijl zij een stal vol sportpaarden hebben. Dat voelde toch altijd als extra steun en idd laat elkaar in hun waarde.

@Alicia; leuk die oefeningen, ook leuk gedaan :D

@Alice; ik vind je blogs erg leuk, je schrijft leuk en persoonlijk.

@Isabel; leuk logo! en goed om inderdaad te verplaatsen in anderen, in het hele leven maar ook in de paardenwereld!

Ik heb zelf geen IG account, wel een fb pagina aangemaakt.. wat vinden jullie de meer waarde van IG, aangezien ik er verder totaal geen ervaring mee heb.

Zelf een beetje een struggle voor mijn tweede blog, de paardentandarts zou komen. Echter was die ziek en ging de afspraak niet door. Carlo krijgt erna pas een bit in, dus idee van lange teugel training zit er nog niet in. Wat vinden jullie is het beste om een hoe begin je met blog te maken, of straks direct op mijn niveau het lange teugelen op te pakken in mijn blogs?

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:44

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:39

Ik zit zo in een dip kwa blog en rijden. Omdat ik werk overdag is het altijd te donker om goede foto's te nemen, en omdat mijn stal een manege is, is er altijd lessen en geen mogelijkheid tot vrijrijden wanneer ik kan. Wat doe jullie als jullie en dipje heeft? (Ik zeg alvast sorry voor mijn Nederlands aangezien ik niet Nederlands ben :)

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 11:18

Oeeh sorry ik vergeet jullie af en toe een beetje. Terwijl ik heel trouw wel altijd mee lees in het topic. :+

Bloggen gebeurd hier af en aan. Van de week toevallig iets online gezet over mijn favoriete koekjes. Oreo's =D

Oh en op instagram ben ik super actief! Je vind me onder @riancahouthuijsen. Serieus ik ben daar leuker dan op mijn blog haha :+

@Emma Fantastisch logo, heerlijke layout en goede blogs!
@Mvasbo, Heb je geen foto's van de zomer die je kan gebruiken bijvoorbeeld? Of een keer in het weekend dat je even foto's kan maken?
@Alicex Leuke blogs!

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 15:39

Wat een leuke blogs allemaal!! :) Vele zijn echt goed geschreven!

mijn nieuwe vlog staat nu online! :)

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 16:03

Jemig wat gaat deze topic toch snel. Ik lees wel steeds mee en bekijk alle blogs/vlogs/videos maar heb gewoonweg amper de tijd om te reageren.

Ik heb zelf ook weer een nieuwe video. Deze keer een gopro video: Onze eerste bitloze buitenrit /3
Het was pas de derde keer dat we bitloos reden. Spike deed het super goed, alhoewel hij wel wat meer afgeleid was als normaal. We zijn onder andere in rengalop over een maïsveld en door een meer geraced.

https://youtu.be/Cv7qC8bqJhk
Afbeelding
https://youtu.be/Cv7qC8bqJhk

Wat vinden jullie ervan?
Oja ik ben deze week jarig. Y)(^) Zou het leuk zijn als ik daar een video over zou maken?

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:57

Prachtige bosal heb je zeg!

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 19:02

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:40

Leuke video domii!
Nieuwe video staat online *\o/*

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:20

Leuk filmpje iza! En wat super dat hij het bitloos zo goed oppakt! :)

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:08

Dat is pas echt genieten zeg, zo'n buitenrit iza_things

Duidelijke video Maureen, fijne rustige manier van praten.

Mijn blogpost van deze week gaat over de BOVAG keuring van een paardentrailer. Beetje stoffig onderwerp dus heb geprobeerd het wat luchtig te beschrijven zonder het doel te verliezen.

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:46

Wat goed om dat onder de aandacht te brengen! Ik wist helemaal niet dat die keuringen voor trailers niet verplicht waren, dacht dat die ook gewoon ieder jaar gekeurd moesten worden haha. Maar ik heb ook geen trailer.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 20:00

Belangrijk onderwerp!

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 20:34

Goede blog Lauwtje. Ik denk dat veel mensen dat inderdaad gewoon vergeten. En het is zooooooo belangrijk!

Hier nauwelijks tijd voor internetten. De nieuwe theorievlog voor morgen staat al wel klaar. Deze keer over het bekken (deel 1). Van de week ga ik weinig online kunnen zijn, het is echt mega druk en ik heb niet altijd internet de komende tijd. Gelukkig staat er al wel veel materiaal op de computer, dus die vlogs blijven wel elke week komen. Het kost wel een boel meer tijd dan ik dacht allemaal, maar het is zo leuk om te doen!

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 20:36

Goed onderwerp en fijn geschreven, lauwtje!

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:03

Hoi! Ik meld me hier ook. Ik ben nog niet echt een vlogger maar mijn pony Mystery heeft ondertussen wel zijn eigen Instagram account (the_mystery_diaries). Ik wil graag videos maken over hem en gaan vloggen maar toch stel ik het steeds uit. Moet het toch maar eens gaan doen! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:37

Er is een apart topic voor mensen die Instagram accounts van hun paarden/pony's hebben toch? Misschien dat het een beter idee is om het daar te posten.

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:43

Nou, op youtube weer bijgekeken. Blauwe duimpjes en bij een aantal mensen ook een reactie. Je ziet dat iedereen echt geniet en gebruik maakt van het lekkere weer. Ik ben jaloers!

Morgen heb ik even tijd gemaakt om ook weer eens te gaan rijden. Misschien neem ik de camera ook wel mee, gewoon omdat het kan. Wij zijn nog steeds aan het proberen weer op te bouwen na de bevalling, maar tot nu toe rijden we echt te weinig. Maar hopelijk kan ik er de komende maanden wat consquenter in zijn. Als ik dan regelmatig film hebben we natuurlijk wel een leuke opbouwvideo uiteindelijk.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:35

Wauw er zijn veel meer vloggers bijgekomen de laatste tijd, leuk!
Gelijk een vraagje aan hen: hoe bevestigen jullie je actiecamera?

Ik deed een moeilijk boekje open en de belofte om weer vaker te bloggen: Gebroken..

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 18:21