Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grainey schreef:Haha, ik moet zeggen, als iemand alleen een linkje met een grappige smiley post, dan twijfel ik wel even of ik erop zal klikken om te voorkomen dat mijn alie vol staat met allerlei rare artikelen...![]()
Maar ze zijn heel leuk!
Aranel schreef:29 maart heb ik een trui besteld, zou een dag later al verzonden zijn volgens de verkoper. Ik hoop dat ie nog aankomt.. Het is met 8 Euro zoveel mijn duurste aankoop tot nu toe
Kiki1995 schreef:http://nl.aliexpress.com/item/Blue-Supe ... wVersion=2
Ik heb nu deze kleur minky besteld! Ik ben benieuwd!
Murthul schreef:Aranel schreef:29 maart heb ik een trui besteld, zou een dag later al verzonden zijn volgens de verkoper. Ik hoop dat ie nog aankomt.. Het is met 8 Euro zoveel mijn duurste aankoop tot nu toe
Is nog geen maand onderweg dan toch? Ik doe er altijd pas iets mee na een week of 6, een maand is echt niet gek
Kiki1995 schreef:Dit gaat om een meter als ik het goed heb! (En de stof is 150 breed) dus dan vind ik het nog wel redelijk goedkoop c:
Volgens mij is 50*50 wat je minimum mag afnemen!
Grainey schreef:De stofjes op de stoffenmarkt zijn niet goedkoop... Ik ga altijd naar het stoffenspektakel, daar zijn stukken van volgens mij 50*150 voor 3.50 per stuk. Maar dan moet je al geluk hebben dat ze er staan, dus zekerheid heb je ook niet. Van de 4 keer dat ik er geweest ben stonden ze er 2 keer met die lappen stof, 1 keer zelfs met kleine stukjes van 30*30. Ik koop daar altijd stofjes die 2 euro per meter zijn, zijn er genoeg en zitten ook leuke bijAndere stoffenmarkten ken ik niet
Fantastische reactie Sammie, daar was ik inderdaad wel even bang voor![]()
Ik heb de was balletjes uitgeprobeerd, ze werken hier wel!Ik heb er 2 in de was gedaan en ze zitten vol haar. Nu nog zien uit te vinden of je dat haar er ook weer af kunt krijgen ik vermoed van niet maar we gaan er even naar kijken. Weggooien na 1 of 2 keer is ook zo zonde...