Wanneer is mijn paard gezond genoeg. er staat elke keer: 'Dit paard is niet gezond genoeg om mee te doen aan wedstrijden of te worden getraind.' terwijl alles groen is.
Weet iemand hoe ik kan zien of een Welsh van de eerste of een latere generatie is? Want er zijn nu ook raszuivere nakomelingen van Adam en Eva toch? Bedankt voor de coördinaten!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 03-11-15 12:52
Nog niet denk ik. Of volgens mij zijn die nog niet verkocht... 2e generatie die niet van Adam en Eva af stamt is sowieso raszuiver. Er zijn er ook van generatie 1 van Adam en Eva die raszuiver waren (ik heb zo'n AV bv)
Van Adam en Eva paarden weet je het niet zeker tenzij het expliciet vermeld is bij de verkoop vanaf De Vries. Zo heb ik een stuk of veertien paarden van Adam en Eva die raszuiver zijn.
Linnie050
Geplaatst: 03-11-15 13:10
Heb je echt zoveel paarden ras zuiver? Ik heb er geen idee van of ik er uperhaubt 1 heb
Als je voor een beroep een boek moest halen en je hebt al meer dan 4 dagen dat beroep uitgeoefend dus je zit inmiddels al hoger qua beroeps niveau kun je dan de boeken weer verkopen ?
Als je een nieuw beroep hebt kun je in principe de boeken gewoon weer verkopen, maar mocht je dan weer dat beroep willen itoefenen, dan moet jet hem wel weer nieuw kopen
Even van het mijn manege forum gehaald, schat tot 14.00 is (25,-5)
Pinkeltje
Geplaatst: 03-11-15 14:12
Oke, maar ik wil alle beroepen 4 dagen minimaal doen en daarna bij het beroep met het meeste loon blijven. Dus dan kunnen alle boeken weg van alle lage beroepen
Esaqar
Geplaatst: 03-11-15 14:17
LittleMissMe schreef:
Even van het mijn manege forum gehaald, schat tot 14.00 is (25,-5)