[***] schreef:Voor wie wil: schat vanaf 20u is -46 -19
Dankje!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
linnie050 schreef:Yonne schreef:Heeft iemand nog paarden die ik kan trainen tegen een kleine vergoeding?
Ik verveel me.. paarden zijn moe en ik wil even geld sparen..
Als er mensen zijn die zich.ook vervelen en sneller willen levelen mail dan even.
Je lest dan op mijn manege Free wind Stables.
Je krijgt je lesgeld vergoed en krijgt wat extra.
Jij levelt sneller en raakt geen geld kwijt en mijn paarden worden getraind.
Esaqar schreef:Hoe kan je iets verkopen op de markt?
Of kan dat nog niet?
xniieeenke schreef:Ik heb 2 beleerde paarden en een veulen. ene volwassene is een kruising en is hoog niveau, andere is volbloed laag niveau. veulen is een kruising. wie o wie wil? allemaal 500 per stuk XD
Alwiene schreef:Hey Linnie, mag ik met Golden Day eigenlijk meedoen aan wedstrijden? Hebben daar niks over afgesproken

Alwiene schreef:Binkie_Eline schreef:Nog een vraagje,
Als je zelf een stal hebt (heb hem nog niet maar ga hem kopen), en geen bak, kan je dan bij trainingsstallen of ergens anders trainen?
Nee, je kan alleen daar trainen waar je paard gestald staat, dus op een pensionstal. Of je kan paarden van je manege trainen bij je manege, maar niet je eigen paard.
Een trainingsstal is iets heel anders, je kunt daar in overleg met je paard naar toe om hem te láten trainen, dit is afhankelijk van de trainingsstal vrij duur en je paard staat daar dan ook gestald je doet er dan zelf verder niks aan behalve betalen hahaha.
Zolang je geen eigen bak hebt kan je dus het beste terecht op een pensionstal en daar lekker je paard trainen. Ook als je eenmaal een eigen bak hebt op level 1 kun je nog niet zoveel trainen, het is dus interessant om behalve een stal ook een bak te hebben en die zo snel mogelijk te upgraden naar hogere levels
Dus als ik een stal heb, moet ik mijn eigen paard daar nog niet stallen?