Ik heb vanmorgen een Red Bull check gedaan, en die is goedgekeurd. Struikelzinnen had ik van 't weekend al gedaan, straks een foto maken van m'n favo outfit. ^^
Wendy1978
Geplaatst: 09-04-13 13:16
zucht
redbull check hier vanmorgen afgewezen ik had de meters en de planken omgedraaid
Er was dus 1 meter en 7 planken en ik had idere plank als meter geteld... stom stom
Ga het uitlaten betalen, wat ik nu opgespaard heb staan ben beetje zat, het Roamler gebeuren
ik doe het blijkbaar niet goed want alle betaalde worden constant afgekeurd, echt op de meest stomme dingen *nu was met die planken wel mijn eigen schuld... maar alles staat wel super overzichtelijk op de foto en alles wat er wel en of niet op voorraad was had ik nog blikje voor blikje uitgeplozen...
kan je via paypal gewoon op je bankrekening kunnen storten??
Wat betekent dat hartje naast je gebruikersnaam? Bij mij staat er: Hartje (1)
Badeendje
Geplaatst: 11-04-13 20:25
Ik doe vaak alleen de niet betaalde opdrachten, betaald alleen als ik de opdracht aandurf. Red bull checks bijvoorbeeld zijn veel foto's maken en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Maar ik vind de niet betaalde opdrachten ook leuk om te doen, dus dat vind ik wel prima
ik heb al 2 weken geen geld opdracht meer gedaan omdat ik het even heeeeel druk heb met school, als ik binnenkort weer wat tijd over heb ga ik weer op pad
Nu heb ik Roamler gedownload, wat moet ik doen om te beginnen? Ben nu niet thuis, wil er mee beginnen als ik thuis ben ivm de locatie. Moet ik nog een invite oid van iemand krijgen? Of weg geven? En wat is belangrijk als ik dit doe? De gebruiker moet actief zijn toch?