Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_horse1 schreef:pff ik kan echt niet ontdekken welke antwoorden ik moet geven tegen Isolde , ik snap er geen bal meer van,ik moet naar Isolde maar alles wat ik doe is fout ( bij de antwoorden) , kan iemand me helpen ?
( voor die gestolen kippen)
Edit
love_horse1 schreef:pff ik kan echt niet ontdekken welke antwoorden ik moet geven tegen Isolde , ik snap er geen bal meer van,ik moet naar Isolde maar alles wat ik doe is fout ( bij de antwoorden) , kan iemand me helpen ?
( voor die gestolen kippen)
Edit
Floriske schreef:Ik betaal altijd met mobiel, als het goed is kun je die optie niet alleen selecteren, maar kun je ook zon uitklaplijstje krijgen (daar waar je selecteerd) en daar kun je het aantal dagen kiezen.
Het gaat zekers wel van je betegoed af als je prepaid betaald (zoals ik) via abbonement weet ik noet, maar ik gok dat je aan het eind van de maand een extra rekening krijgt
merrylegs schreef:Summerfly schreef:Als je elke week maar 100 star coins krijgt, hoe kan het dan dat heel veel met level 12 al een nieuw paard kunnen kopen??ik ga elke dag een level omhoog.. Hoe doen jullie dat?
veel mensen kopen ook star coins denk ik zo