Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zorro_ schreef:Janinevv schreef:Oke iemand die even duidelijk kan uitleggen hoe wedstrijden werken en nut ervan?
Ze werken net als anders, alleen de bugs zijn eruit en er wordt prijzengeld uitgekeerd.
Limoen schreef:Maar wat nou als je eerste bent en even later schrijft iemand anders nog een paard in en die is beter? Of wordt het pas aan het einde bepaald bij deze wedstrijden? En prijzengeld pas aan het einde uitgekeerd?
Zorro_ schreef:Limoen schreef:Maar wat nou als je eerste bent en even later schrijft iemand anders nog een paard in en die is beter? Of wordt het pas aan het einde bepaald bij deze wedstrijden? En prijzengeld pas aan het einde uitgekeerd?
Je komt net als met RL wedstrijden gewoon in de uitslagen lijst te staan. Er kan dus tot het einde van de wedstrijd nog iemand zijn die je 'er af' rijdt. Prijzengeld wordt aan het eind van de wedstrijd (dus na de 3 uur) uitgekeerd, dan is dus ook je uitslag pas definitief.
Iloveiswan schreef:Volgens mij maakt het niet uit hoe ver je al bent met de training in een level. Mijn paard was bijna klaar op een level volgens mij 90% en een andere 5 %. Die met 5% scoorde veeeel hoger en stond eerste. die van mij staat laatste.