Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:08

Leuk vlog! Misschien de volgende keer wat meer verschillende muziekjes gebruiken? YouTube biedt zelf ook audio's aan die je kan gebruiken! :)

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:11

AlwaysH schreef:
Leuk vlog! Misschien de volgende keer wat meer verschillende muziekjes gebruiken? YouTube biedt zelf ook audio's aan die je kan gebruiken! :)

jaa is ook de bedoeling :) alleen Imovie werkt niet haha.. dus het moet allemaal ff via een omweg... maar hopelijk komt daar snel de update van! :j

AlwaysH

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:14

Oh!.. Ach, het heeft ook geen haast! Vind het erg bijzonder om het te volgen hoor! :D

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:19

AlwaysH schreef:
Oh!.. Ach, het heeft ook geen haast! Vind het erg bijzonder om het te volgen hoor! :D

haha maar ik wil het zelf wel anders hahahaha. Alleen wachten velen met mij al sinds begin november dat t probleem in Imovie opgelost wordt haha....hopelijk komen ze nu snel in actie hahah :j

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:22

Ze zijn er vast mee bezig!
Je mag me overigens wel PB doen als je wilt weten wat er nou gaande is, dat mag ik gewoon vertellen maar niet openbaar.

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:47

Jeej mijn video staat ook online :D net als papilio verliep mijn week wat anders dan ik had gepland haha.

Beterschap AlwaysH!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:59

Dankjewel, haha!
Ik heb gewoon een beetje concealer gebruikt om iets minder pips te ogen :P

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 00:07

@Waikiki Dat klinkt super intressant :) Ik zou zeker videos bekijken daarover.

@xxdomiixx Leuke video /3 Wat doen jullie veel verschillende dingen.

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:59

Vandaag is er een nieuwe column online gekomen op mijn blog. Probeer altijd een grappige toon in mijn columns te hebben maar bij dit onderwerp gaat dat niet zo best.
Stalgenootje.nl column 3 maanden

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:51

heftig hoor Lauwtje! Heel veel sterkte met het verlies van Diana.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:20

_Lauwtje_ schreef:
Vandaag is er een nieuwe column online gekomen op mijn blog. Probeer altijd een grappige toon in mijn columns te hebben maar bij dit onderwerp gaat dat niet zo best.
Stalgenootje.nl column 3 maanden

Heel veel sterkte toegewenst. :(:)

xxdomiixx schreef:
Jeej mijn video staat ook online :D net als papilio verliep mijn week wat anders dan ik had gepland haha.

Beterschap AlwaysH!

Naast dat je een hele leuke naam hebt vind ik je video's echt heel tof! Zorro heeft zo'n lekker bekkie! <3

AlwaysH schreef:
Ondanks dat ik nu al zeven dagen met een griep kamp, ga ik een What's in my poetskist opnemen!
Ik verveel me al geruime dagen en wil toch wel even wat actiefs ondernemen, en heel moeilijk is het niet want mijn kist staat thuis momenteel.

Beterschap :(:)

En ben benieuwd naar je video!

happypaardje schreef:
Klinkt heel gaaf, Waikiki, ik ben niet zo van de vlogs, maar met zo'n onderwerp zou ik misschien toch wel gaan volgen! :)

Ik heb trouwens een nieuwe layout (en nieuwe post) op mijn blog, ik ben er zelf enorm happy mee, wat vinden jullie er van?
Pure Cottongrass

Hele gave layout! Hou ik echt van!

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:01

Waikiki Welkom,
Als je gaat vloggen ga ik je ook zeker volgen. lijkt me erg interessant.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:56

@Dominique, hij staat al online!

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 16:31

Trouw bijgelezen, maar niet gereageerd dus achterstallig schade ingehaald :P

@Alice, je schrijft leuk, heel open en vrij. Vind het wel leuk de wir war van onderwerpen.. precies zoals mijn hoofd is georganiseerd :P

Wat een interessante discussie over termen, je moet inderdaad een doel groep voor ogen houden. Echter kan het heel interessant zijn om termen zoals aan de teugel uit te leggen, want ookal gebruikt iedereen die termen wel: wat wordt er echt mee bedoelt? en vooral wat bedoelt de schrijver hiermee? In mijn ogen wisselt namelijk de interpretatie tussen ruiters nog wel eens.

Oh en ik zit bij just host :)

@Waikiki, wat leuk! Denk dat mensen het zeker interessant vinden om je te volgen. Zelf vind ik blogs makkelijk omdat je die overal kan lezen en vlogs moet je toch de tijd voor nemen en alleen zitten of met oortjes, maar dat is persoonlijk. Het lijkt mij wel juist een topic om ook lekker over te vloggen.

@LAuwtje, heel veel sterkte, ookal is het beter zo dat maakt het niet makkelijker.

en oeh spannend, heb mijn eerste echte posts geplaatst:
http://www.miniequi.nl/onderwerpen/voeding/obesitas/

tips ect zijn van harte welkom. Wil ene kant zoveel vertellen, maar ook leerzame tips geven alleen werd dat veelste lang, dus dacht eerst maar mijn ervaring delen en dan zien wij wel weer verder.

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:40

iza_things schreef:
@Waikiki Dat klinkt super intressant :) Ik zou zeker videos bekijken daarover.

@xxdomiixx Leuke video /3 Wat doen jullie veel verschillende dingen.

Dankje :D Ja ik moet het een beetje interessant houden voor hem en ook voor mijzelf natuurlijk haha :')

Moet even bijlezen zeg, hele dag in Belgie geweest ^^

Oke mijn hoofd is een beetje vol door vandaag haha dus krijg alles maar half binnen. Maar leuke vlog Dominique (ja idd een hele leuke naam :p ). Haha ja lekker bekkie he, hij is er ook altijd zo lekker druk mee bezig (alles moet getest worden). Oh en dankjewel voor het compliment :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:05

Ik zal deze week jullie blogs lezen en bekijken aangezien ik daar nu niet meer aan toe kom. :o

Desondanks welkom nieuwlingen!

Hierbij ook mijn tweede blog; http://paardenbitten.nl/de-tong-losmaken/. Ik heb geprobeerd iets meer mijn mening erbij te geven maar nu twijfel ik nog meer. Feedback is altijd welkom. :j

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:08

Ik heb weer frisse ideetjes voor mijn blog, sorry voor de stilte! Morgen ga ik op school mijn eigen hoofdstelhangertje uit hout laseren, hierover kotm nog een (kleine) blogpost en verder ben ik van plan om binnenkort een schrikparcour te gaan maken en hier ook een post van te maken, over hoe het ging en wat ik zoal gebruik :) Ook ben ik van plan zelf een zadelbling te maken en een frontriem te versieren, maar dat zal over langere tijd zijn.
Wilde het graag delen, hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als ik!

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 23:01

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:01

@magda, weer een duidelijk blog! Ik hou wel van de wetenschappelijke onderbouwing. Wellicht door mijn opleiding ;). Dit mis ik in mijn eigen post namelijk nog wel, maar anders werd verhaal zo lang. Zit te denken aan een vervolg.. Hmm ga nog even verder malen, maar heb het idee dat jouw blog wel zn doel bereikt. Het is misschien minder persoonlijk dan meeste blogs, maar was ook vooral je doel om mensen te informeren toch?
@irisjeeh, klinkt leuk! Ben benieuwd..
@MVasbo, heerlijk de feestdagen komen er aan! Wordt er ook altijd hebberig van ;).

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 08:33

Erg interessant weer Magda! Ik vind dat je zo een goede balans hebt tussen wetenschappelijke feiten en je eigen mening. Wat ik zelf wat miste is een (linkje naar) uitleg over hoe je dan een goed bit kunt kiezen. Dat heb je uiteraard wel bovenaan in het menu, maar misschien kun je onderaan nog even een verwijzing naar een pagina met basisinfo doen oid?

Cpinnetje, leuk om te lezen dat het nu zo goed gaat met je shet! (En goed om aandacht te vragen voor overgewicht). Kleine tip: let er even op dat je je werkwoorden goed afmaakt met een "n" er achter waar dat hoort. ;)

Ik heb een overzichtje van mijn drukke, gezellige weekend :)

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 09:46

Oeh nu ben ik geprikkeld na zoveel positieve reactie, Magda. Ik ga vanmiddag lezen!

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 10:16

@happypaardje..oeh slordig, heb meteen nog even doorgelezen ;). ziet er uit als leuk weekend, ben er zelf ook eens heel kort geweest maar verbaasde mij erover; best gezellige sfeer.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:59

Ah, top! :)
Haha, ja, het is echt een leuk stadje vind ik

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 12:16

Wat een goede blog Magda! Daar wil ik meer van lezen. Wel heftig onderwerp hoor, goed dat je het op deze manier onder de aandacht brengt.