Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

merrylegs

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 19:59

haha nee helaas ... alleen voor je paard kun je betalend level-up gaan, voor de quests is het enige wat je kan doen, ze elke dag voltooien vrees ik :)

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:33

ja en dan heb ik er weer 2 die ik moet doen elke dag haha
ik vind het zo leuk :) en daarna probeer ik nog sims 3 pets te spelen.
die heb ik binnen, en die werkt eindelijk yay lol
ok ben ff op Juliette ze kan gelukkig springen nu.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:02

Haha helaas, dan zit er niks anders op dan geduld hebben en quest voor quest afronden :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:04

Fairytales schreef:
Haha helaas, dan zit er niks anders op dan geduld hebben en quest voor quest afronden :')

Ik voel me precies hetzelfde, ik wil een fries kopen, maar ook een setje, en ik moet nu nog zo lang sparen voor die Fries.. En het lukt me niet, heb vandaag toch die blauwe leg wraps gekocht. :Y)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:12

weet iemand wat dit betekent? als je op de site van star stable naar 'your account' en dan naar 'payments' gaat, komt er dit:
Afbeelding
wie goed kijkt (oké het is niet heel duidelijk) ziet de kolommen met:
Date ..... Offer .................. Status .... Price
(datum) Zong-star rider ........ Approved ... 8 euro
(datum) 1 month ...................... Pending .. 5,95 euro
(datum) Zong-star rider ........ Approved .. 4 euro
(datum) 1 month ......... ... Pending .. 5,95 euro
(datum) 1 month ........... Pending .. . 5,95 euro
(datum) Zong-star rider ..... Pending ... 16 euro

kan iemand mij uitleggen wat dit wilt zeggen? ik weet dat ik in totaal 12 euro gespendeerd heb aan star stable, 1 keer voor 4 euro en één keer voor 8. Is dat wat ze bedoelen met 'status approved?' En pending betekent toch 'nog lopende'? Dus zogezegd moet ik dat nog betalen :o? En die zestien euro, in de rechtonderrij/kolom? En wie is Zong? oké, ik schaam mij nu echt, waarschijnlijk is dit een heel domme vraag, maar ik wil toch wel weten hoe dit in elkaar zit :o
Laatst bijgewerkt door merrylegs op 18-01-14 00:43, in het totaal 8 keer bewerkt

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:21

kan het niet echt lezen. grotere foto?

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:24

JustMyZtje schreef:
kan het niet echt lezen. grotere foto?

even lange uitleg en grotere foto toegevoegd ;)

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:34

ik denk dat het toch de dingen zijn die je hebt betaald voor het spel, Zong is namelijk iets voor de mobiel, ( betaal gebeuren

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:45

JustMyZtje schreef:
ik denk dat het toch de dingen zijn die je hebt betaald voor het spel, Zong is namelijk iets voor de mobiel, ( betaal gebeuren

maar dan rekenen ze mij dus dingen aan, waarvan ik het zelf niet wist?! ik weet echt 100 procent zeker dat ik voor niet meer dan 12 euro starship heb gevraagd... Dit is sowieso de eerste keer dat ik via mobiel heb betaald, dus ik weet niet precies hoe het werkt. Maar als ze elke keer 'extra' betalingen aanrekenen, durf ik zeker niet via visa te betalen hoor. Hmm, zou die pending dan betekenen dat ik nalatig ben in mijn betalingen?

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 01:09

zou goed kunnen, dat je bepaalde niet betaald hebt, om dat bij de status ook maar 2 betalingen staan als ik het goed zie

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 01:17

JustMyZtje schreef:
zou goed kunnen, dat je bepaalde niet betaald hebt, om dat bij de status ook maar 2 betalingen staan als ik het goed zie

vreemd, dat die betalingen nu net degene zijn die ik zeker moest betalen, en waarvan ik het wist! Nu ja, zolang ze mij geen dagvaarding oid sturen -O- ... en het probleem is, ik heb eigenlijk geen controle over hoeveel zij van mijn sim-kaart aftrekken terwijl ik die sms'en stuur. Oké, volgende keer toch maar visa, en ik stuur wel een mailtje naar support voor meer uitleg!

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 01:39

MWOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

Lies, omdat je ineens uitlogde, heb ik net heel je mailbox vol gespamd op sso, hij zit nu helemaal vol, er kan geen mailtje meer bij, dus veel plezier ermee :wave:

Kussies, luf youuuuuuuuuuu :(:)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 12:41

Dat is ook niet echt aardig....
Oh ja, even leuk om te weten: als iemand uilogt en je stuurt die gene via de "post" op sso een "kaartje" komt ie niet aan ;)

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:50

Jij hebt zeker nog nooit gehoord van een grapje
Als het goed is wel, want er staat als ik nu een mailtje wil sturen, de mailbox van de gene naar wie je het wilt sturen is vol, en als je aan iemand iets wilt vragen maar diegene is niet online dan zeg je dat via de 'mail' dus das vrij onlogish he.

mevrouwtje bemoeial

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:14

Ik denk dat je geen problemen krijgt met de 'pending' betalingen. Vermoedelijk staan deze gewoon in de wacht tot betaling maar als je niet betaald gebeurd er niks. Pas als hij approved is dan is hij betaald en krijg je het 'product' geleverd, je star rider upgrade voor die tijdsperiode. Dus eigenlijk geen geld geen product. Vermoed dat je ergens een betaling in gegaan bent maar die niet afgerond hebt en dat ze daarom op pending staan.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:23

L0veMyHorse schreef:
Als het goed is wel, want er staat als ik nu een mailtje wil sturen, de mailbox van de gene naar wie je het wilt sturen is vol, en als je aan iemand iets wilt vragen maar diegene is niet online dan zeg je dat via de 'mail' dus das vrij onlogish he.

mevrouwtje bemoeial

zeg, houden we het wel even gezellig hier? :=
Champie_Me schreef:
Ik denk dat je geen problemen krijgt met de 'pending' betalingen. Vermoedelijk staan deze gewoon in de wacht tot betaling maar als je niet betaald gebeurd er niks. Pas als hij approved is dan is hij betaald en krijg je het 'product' geleverd, je star rider upgrade voor die tijdsperiode. Dus eigenlijk geen geld geen product. Vermoed dat je ergens een betaling in gegaan bent maar die niet afgerond hebt en dat ze daarom op pending staan.

oh, dat is slim, daar had ik niet aan gedacht! en het klopt wel waarschijnlijk, ik heb vaak geklikt op verschillende betaalmogelijkheden en duur van mijn SR. Dankjewel, ik was even in paniek geschoten +:)+

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:18

zometeen weer verder met de quest van Alex. die nu bij riding hall staat

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 16:12

L0veMyHorse schreef:

mevrouwtje bemoeial

Jij hebt zeker nog nooit gehoord van normaal reageren. 'Mevrouwtje bemoeial', als je wil dat wij ons er niet mee "bemoeien", moet je dat soort dingen maar via pb sturen en niet via een openbaar topic, inplaats van als iemand zich er mee "bemoeit" die gene meteen uit te schelden >;)

Het is toch waar, als iemand uitgelogd is kunt je mail sturen wat je wil, maar dei gene zal het toch nooit lezen, aangezien het dan niet aankomt. Of ze moeten dat inmiddels al verandert hebben, maar dan zal het wel bij de updates gestaan hebben
Laatst bijgewerkt door Karla op 18-01-14 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 16:15

Champie_Me schreef:

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met betalen, ik betaal altijd met paypall, of moet ik zeggen: SSo betaalt altijd met mijn paypall :+ Mijn sr word altijd automatisch verlengt, op zich best handig, maar niet als je het stop wilt zetten, als je het vergeet heb je weet 3 maanden er bij :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:34

ja kan wel degelijk mail sturen naar iemand die offline is.
Ik doe bij mijn club niet anders heb ze namelijk nooit allemaal tegelijk online en ze zijn bijna allemaal aanwezig geweest op de meeting.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:53

Is er trouwens nog iemand hier, die met mobieltje betaalt? mijn starrider is vandaag geëindigd, maar met z-phone kan ik nu alleen nog voor 10 dagen betalen, terwijl ik daarvoor altijd meerdere opties had? hebben jullie ook maar één keuze?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 16:57

Volgens mij betalen heel veel mensen hier met mobiel

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:58

gaat het dan van je beltegoed af?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 16:59

Daks schreef:
ja kan wel degelijk mail sturen naar iemand die offline is.
Ik doe bij mijn club niet anders heb ze namelijk nooit allemaal tegelijk online en ze zijn bijna allemaal aanwezig geweest op de meeting.

Dan hebben ze dat verandert, ik ben namelijk heel vaal online gekomen en dat mensen vroegen waarom ik hun mail niet had beantwoord, terwijl ik helemaal niks had gekregen. Waarschijnlijk hebben ze er dan gewoon veel klachten over gehad, dat ze toch maar hebben veranderd

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 17:00

dieseliris schreef:
gaat het dan van je beltegoed af?

Volgens mij wel, maar dat weet ik niet zeker