Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMyZtje schreef:ik denk dat het toch de dingen zijn die je hebt betaald voor het spel, Zong is namelijk iets voor de mobiel, ( betaal gebeuren
JustMyZtje schreef:zou goed kunnen, dat je bepaalde niet betaald hebt, om dat bij de status ook maar 2 betalingen staan als ik het goed zie
L0veMyHorse schreef:Jij hebt zeker nog nooit gehoord van een grapje
Als het goed is wel, want er staat als ik nu een mailtje wil sturen, de mailbox van de gene naar wie je het wilt sturen is vol, en als je aan iemand iets wilt vragen maar diegene is niet online dan zeg je dat via de 'mail' dus das vrij onlogish he.
mevrouwtje bemoeial
Champie_Me schreef:Ik denk dat je geen problemen krijgt met de 'pending' betalingen. Vermoedelijk staan deze gewoon in de wacht tot betaling maar als je niet betaald gebeurd er niks. Pas als hij approved is dan is hij betaald en krijg je het 'product' geleverd, je star rider upgrade voor die tijdsperiode. Dus eigenlijk geen geld geen product. Vermoed dat je ergens een betaling in gegaan bent maar die niet afgerond hebt en dat ze daarom op pending staan.
L0veMyHorse schreef:Jij hebt zeker nog nooit gehoord van een grapje
Als het goed is wel, want er staat als ik nu een mailtje wil sturen, de mailbox van de gene naar wie je het wilt sturen is vol, en als je aan iemand iets wilt vragen maar diegene is niet online dan zeg je dat via de 'mail' dus das vrij onlogish he.
mevrouwtje bemoeial
Champie_Me schreef:Ik denk dat je geen problemen krijgt met de 'pending' betalingen. Vermoedelijk staan deze gewoon in de wacht tot betaling maar als je niet betaald gebeurd er niks. Pas als hij approved is dan is hij betaald en krijg je het 'product' geleverd, je star rider upgrade voor die tijdsperiode. Dus eigenlijk geen geld geen product. Vermoed dat je ergens een betaling in gegaan bent maar die niet afgerond hebt en dat ze daarom op pending staan.
Daks schreef:ja kan wel degelijk mail sturen naar iemand die offline is.
Ik doe bij mijn club niet anders heb ze namelijk nooit allemaal tegelijk online en ze zijn bijna allemaal aanwezig geweest op de meeting.