Zoals aantal snijtanden, pulliter oid. hazenhak,... Alleen de kleur van de hindernissen in Z cross dacht ik? weet ik nog altijd niet, nog steeds te lui om op te zoeken. Ik heb alvast 2 mis gegokt

Edit: heb het toch maar opgezocht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Seltje schreef:Ik ben heel erg aan het twijfelen over naar welke job is zou gaan. Liefst ga ik richting dierenarts, maar die boeken zijn zo duur en dan kan ik nog geen paard kopen... hoe beslissen jullie daarin?
Seltje schreef:Hmm die opdracht van Kim heb ik nog niet gezien omdat ik eerst een paard moet kopen. Ik weet dat ik morgen voor een nieuwe job kan gaan. Maar stel ik heb tegen morgen nog geen paard, dan zou ik toch eerst een andere job kunnen kiezen...
Seltje schreef:Ja zover was ik al, dus rustig het rijtje af. Maar dan nog zijn de boeken duur, is het paard duur, heb ik nog steeds geen wedstrijd gewonnen, maar moet morgen wel een andere baan kiezen.
Seltje schreef:Ja zover was ik al, dus rustig het rijtje af. Maar dan nog zijn de boeken duur, is het paard duur, heb ik nog steeds geen wedstrijd gewonnen, maar moet morgen wel een andere baan kiezen.

De tinkers zijn wel erg gaaf.