Als je zoveel tijd hebt om te zieken, dan heb je ook tijd om het filmpje te bekijken.
hahahahah dat is een goeie moet je zien wie er loopt te zieken wat is er cassidy is de hele wereld tegen je,voel je je eigen zo rot dat je moet lopen stieren hier op bokt???
Hoho cassidy loopt zo te stieren moet ze ook maar op de blaren zitten. Ik vindt dit niet normaal hoe ze nu doet,volgens zit ze nog steed sin haar winterdepressie.
Mijn mening over rodeo is nu wel wat veranderd, maar toch vindt ik het niet geheel diervriendelijk ( dat bucking gebure) Maar ik moet toegeven dat niet ALLE rodeo onderdelen slecht zijn
Cassidy is een grote meid en kan er wel tegen. Als je even verder kijkt zul je heel veel topics tegenkomen waar Cassidy "bezig" is . Als iemand hulp vraagt, dan voel ik de drang om diegene te helpen. Sommigen waarderen dat enorm, anderen misbruiken het. So be it. Maar als ik daar achter kom, ga ik mijn energie spenderen aan degenen die dat wel weten te waarderen. Als jullie dat "bezig zijn" noemen, zegt dat meer over jullie dan over mij
Kaula
Geplaatst: 02-05-13 08:19
Moderatoropmerking:
Kunnen jullie vanaf nu weer on-topic blijven? Het is niet de bedoeling elkaar persoonlijk aan te vallen. Tevens verplaats ik het topic naar LN, daar staat het beter op zijn plek.
omdat een rodeo niets meer of minder is dan een western evenement? je hebt er ook barrelracing, reining, pleasure, carrousel en weet ik veel wat. IK heb me iig vermaakt op de rodeo's
Nou op de filmpjes die ik op Youtube voorbij zie komen (ook de gene waarin er geen paarden met gebroken benen worden afgevoerd) kijken ze niet al te happy. Maargoed als JIJ er wel vrolijk van word...
ik zie ook filmpjes van dressuurkuren voorbij komen waar ik geen vrolijk paard zie, maar ik maak me er niet druk om ik vind dressuur een stuk onnatuurlijker dan rondbokken... maar dat vind ik ik heb het met eigen ogen gezien, ik weet wat ik heb gezien en ik zag paarden, die nadat ze de cowboy eraf hadden gegooid (of hij werd eraf gehaald na die paar secondes) nog even lekker een rondje liepen te showen geen ongelukkige paarden hoor
Marjo
Geplaatst: 03-05-13 23:31
Dit topic gaat ook niet over dressuur kuren maar om rodeo's. Wie zegt dat ik daar wel graag naar kijk?
Ik vind het gewoon 20x niets die rodeo. Ik wíl het niet eens met eigen ogen zien.
Dan kom je nu even heel bekrompen op me over...en je weet duidelijk niet waar je het over hebt. We zijn nu al 13 pagina's bezig om uit te leggen dat "Rodeo" een overkoepelende naam is voor een heel aantal onderdelen tijdens een meestal meerdere dagen durend evenement. Roepen dat je tegen rodeo bent, is het zelfde als te zeggen dat je tegen kermis bent, omdat je de botsautootjes niet leuk vindt.
Ik zou je toch willen adviseren even ALLE filmpjes in dit topic door te nemen. Want de paarden die bokken, die doen dat omdat ze dat willen, ze zijn ervoor gefokt en ze hebben er lol in. Echt waar.