"W van Willem"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:01

moelly schreef:
Volgens mij ben ik de enige die het een fantastisch nummer vind.
Gisterochtend werd hij op q-music 5x achtereen gedraaid en waarschijnlijk nog wel meer. Ze zouden hem net zo vaak achtereen draaien tot de baas zou bellen dat ze ermee moesten stoppen.
Op een gegeven moment belde er een man die de hele studio wel even kort en klein zou slaan. Onvoorstelbaar dat mensen zo kunnen reageren. Ik zou zeggen: als je denkt dat je het beter kan, waarom staat er dan nog geen hit in de iTunes?
Kan me daar echt gigantisch aan irriteren. Mensen die denken dat ze het zelf 3x beter kunnen, maar als het er op aan komt: ho maar!

Ik vind het in elk geval een mooi lied en kan het nog wel 20x horen! Prachtig hoeveel gevoel erin zit!

Dat ik het vreselijk vind betekend niet dat ik het beter denk te kunnen, of dat dan maar moet gaan doen.
Anders was ik wel componist geworden.. Als ik het eten uit het restaurant vies vind zegt de kok toch ook niet ga zelf maar maken dan :=

delvira

Re: "W van Willem"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:02

en het ergste is dan wel weer dat het koningslied gewoon doorgaat... :n :n :n :n :n :n

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:18

@Nevergiveup: ik doel ook niet op de mensen die het alleen een 'slecht nummer' vinden.
Ik doel op de mensen die zich niet kunnen inhouden en rare scheldwoorden de wereld in brengen.

Deze mensen proberen tenminste een leuk lied te brengen en zetten zich in voor de kroning.
Tuurlijk mag je het niet mooi vinden, maar als je zegt dat het het slechtste lied is of dat we hierom dus nooit het songfestival winnen, vind ik dat onterecht want deze mensen proberen het tenminste en jullie niet ;)

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:21

Dat ben ik niet met je eens. Deze mensen noemen zich componist en muzikant, zij zouden hun vak goed moeten kunnen uitoefenen. Ik ben dat niet en kan het dus ook niet. Maar wel zie ik dat de tekst vol taal en stijlfouten zit.
Nee, ik vind het niet mooi en niet passend, zoals eerder gezegd, het is alsof het voor een kind geschreven is, niet voor een koning.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:24

nynke55 schreef:
Dat ben ik niet met je eens. Deze mensen noemen zich componist en muzikant, zij zouden hun vak goed moeten kunnen uitoefenen. Ik ben dat niet en kan het dus ook niet. Maar wel zie ik dat de tekst vol taal en stijlfouten zit.
Nee, ik vind het niet mooi en niet passend, zoals eerder gezegd, het is alsof het voor een kind geschreven is, niet voor een koning.

Dan hebben wij een verschillende mening :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:26

Maar geef jij op bokt of irl dan ook alleen een mening over iets als je het zelf wel beter kan?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:35

moelly schreef:
nynke55 schreef:

En daar zijn we het over eens. :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:23

moelly schreef:
@Nevergiveup: ik doel ook niet op de mensen die het alleen een 'slecht nummer' vinden.
Ik doel op de mensen die zich niet kunnen inhouden en rare scheldwoorden de wereld in brengen.

Deze mensen proberen tenminste een leuk lied te brengen en zetten zich in voor de kroning.
Tuurlijk mag je het niet mooi vinden, maar als je zegt dat het het slechtste lied is of dat we hierom dus nooit het songfestival winnen, vind ik dat onterecht want deze mensen proberen het tenminste en jullie niet ;)

Nee hoor, als een songproducer wordt ingehuurd om een mooi lied te schrijven en hij levert broddelwerk dan mag daar best wat van worden gezegd. Mensen die het lied slecht vinden en zeggen dat het 'maar een lied' is of 'dat het wel meevalt' zijn hypocriet bezig. Zelf vind ik dit oprecht één van de slechtste liedjes die ik ooit heb gehoord op de radio en dan overdrijf ik niet, ik vind het een bijelkaargeraapt zooitje. Dat heeft niets te maken met dat ik het niet geprobeerd heb aangezien ik er geen opdracht voor heb gekregen. Had ik dat wel dan had ik er zelfs gratis meer dan 5 uur ingestoken. Behalve dat ik het lied beroerd vind vind ik het ook respectloos om zo'n grote en belangrijke opdracht af te raffelen.

Wie het lied mooi vind heeft een andere mening dan ik en dat kan, smaken verschillen. Eerlijk gezegd ben ik blij dat er mensen zijn die het mooi vinden :j .

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:26

Kwanyin schreef:
Maar geef jij op bokt of irl dan ook alleen een mening over iets als je het zelf wel beter kan?

Nee tuurlijk niet, maar ik ga ok niet zeggen(tenminste nu niet, wat ik van mijn 12e tot mijn 15e heb gedaan weet ik niet meer) dat mensen afschuwelijk zijn/rijden/met hun beesten of wat dan ook omgaan.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:31

De eerste keer dat ik het nummer hoorde was mijn reactie: OMG!!! :oo
Daarna realiseerde ik mij dat ik een Nederbelg ben en die dag in België ben en dus niet mee hoeft te zingen.
Gelukkig voor de wel in Nederland verblijvende Nederlanders gaat het er alleen om om het refrein mee te zingen, dat scheelt weer toch!! +:)+ :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:33

moelly schreef:
nynke55 schreef:

Wat Nynke55 zegt bedoel ik inderdaad ook! :P
Ik hóef het niet te proberen, zoals ik zei dan was ik wel componist. Hun noemen zichzelf wel zo, dus dan mag je ook van hun best wat verwachten.
Zo duidelijker. Maar inderdaad een verschillende mening dan :j

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:38

Wij hebben de oplossing hier al gevonden....

30 april gaan wij een dagje naar Antwerpen. Het Oranjeconcours in De Bilt gaat toch niet door....

He,..Gezellig :)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:55

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 15:40

Het shirt van de sorry voor het koningslied Facebook vond ik zo leuk :') "Het shirt die je wist dat zou komen"

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:17

Blijf erbij, ik weiger dit lied mee te zingen. Als ik als dyslect zijne de spelfouten eruit kan halen is het gewoon barslecht.
Hoe je het went of keert, dat er zo veel fouten in staan is gewoon slecht. Het feit dat de muziek ook nog eens "gejat" is maakt het helemaal een aanfluiting.

Het is gewoon geen koningslied, ik had graag gewoon wat vrolijkers verwacht wat het meezingen waard is.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:22

Ik vind dat iedereen gewoon het lied moet zingen dat 'ie het best als koningslied vindt passen. Tegelijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:13

Klis schreef:
Het shirt van de sorry voor het koningslied Facebook vond ik zo leuk :') "Het shirt die je wist dat zou komen"

_O- Prachtig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:15

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:14

Shadow0 schreef:
Ik vind dat iedereen gewoon het lied moet zingen dat 'ie het best als koningslied vindt passen. Tegelijk :D

Dan zet ik de versie van André van Duin in *\o/*

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:37

Shadow0 schreef:

geniaal plan :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:03

Ik zing helemaal niks....

Als ik zing valt het onder majesteits-schennis

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:15

geweldig natasja

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 00:17

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 00:19

Ik heb drie vingers in de lucht vervangen door twee vingers in de oren. Dat is heel effectief :D

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 00:26

Anne_GTI schreef:
Ik heb drie vingers in de lucht vervangen door twee vingers in de oren. Dat is heel effectief :D

_O- _O-