Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Laura_ schreef:Sorry maar jullie moeten ook begrijpen dat ik dit niet 24/7 doe. Ik heb naast dit spel ook nog een sociaal leven, school, sport, etcetera, en die prioriteiten zijn toch echt hoger dan dit spel. Ik probeer zo goed mogelijk het spel bij te houden en ik kan er niks aan doen dat die mailtjes niet goed aankomen. Als de andere beheerder ermee stopt heb ik niet genoeg tijd meer dus dan moet het spel helemaal stoppen omdat de onderdelen die zij doet nou eenmaal veel tijd in beslag nemen.
En als het zo moet gaan heb ik ook niet zo veel zin meer om het spel te beheren eigenlijk, nu ik alleen maar klachten hoor terwijl ik toch mijn best doe en ik kan niks aan de technische problemen doen
_Laura_ schreef:Sorry maar jullie moeten ook begrijpen dat ik dit niet 24/7 doe. Ik heb naast dit spel ook nog een sociaal leven, school, sport, etcetera, en die prioriteiten zijn toch echt hoger dan dit spel. Ik probeer zo goed mogelijk het spel bij te houden en ik kan er niks aan doen dat die mailtjes niet goed aankomen. Als de andere beheerder ermee stopt heb ik niet genoeg tijd meer dus dan moet het spel helemaal stoppen omdat de onderdelen die zij doet nou eenmaal veel tijd in beslag nemen.
En als het zo moet gaan heb ik ook niet zo veel zin meer om het spel te beheren eigenlijk, nu ik alleen maar klachten hoor terwijl ik toch mijn best doe en ik kan niks aan de technische problemen doen
Floor_x schreef:Laura, wanneer ga je wat doen aan het probleem met de tweede beheerder?
Ik vind het bijzonder asociaal van haar dat zij haar taken nog niet heeft teruggegeven, nu duidelijk is dat ze blijkbaar geen mailtjes ontvangt van de leden.
Ik vind het een erg leuk spel, en Laura je doet het erg leuk en goed! Maar helaas de tweede beheerder niet, en het beheren van de paardenmarkt en de keuringen zijn toch wel erg belangrijk. Ik zit nu namelijk vast, ik wil doorfokken met mijn paarden, maar ik kan ze niet laten keuren. Ik kan geen paard kopen, mijn startkaarten komen niet door en dergelijke.
Nogmaals, Laura niks negatiefs over jou, maar wellicht kan je wat doen met de huidige klachten jegens beheerder 2!