Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb je vaker gewaarschuwd..

SanderD schreef:MacBooks hebben toch een vastloop-garantie? Althans, ik ken iemand die altijd pocht dat zijn Apple "nooit" vastloopt, maar dat geloof ik niet.
@JessAndHope: Die melding komt me eigenlijk niet bekend voor... lijkt alsof er niet goed kan worden opgeslagen door WP... misschien die melding even googelen of op de WP-website? Opnieuw installeren eventueel.

Heb WP nu op een Dell draaien, maar hierna komt er waarschijnlijk toch wel een Mac, al heeft het compleet andere OS me altijd wat tegengehouden i.v.m. programma's en zo, maar tegenwoordig is dat toch geen issue meer. 
Nouks schreef:SanderD schreef:MacBooks hebben toch een vastloop-garantie? Althans, ik ken iemand die altijd pocht dat zijn Apple "nooit" vastloopt, maar dat geloof ik niet.
@JessAndHope: Die melding komt me eigenlijk niet bekend voor... lijkt alsof er niet goed kan worden opgeslagen door WP... misschien die melding even googelen of op de WP-website? Opnieuw installeren eventueel.
Waar een Mac doorgaans beter in is dan een Windows-PC, is om áls er eens een programma vastloopt, dit niet direct door te laten werken in andere programma's (domino-effect) danwel zelfs het gehele systeem. Natuurlijk crasht mijn Firefox wel eens, maar ook met een vastgelopen Firefox kan ik uitstekend Photoshoppen of mailen of twitteren of een muziekje luisteren. Firefox even heropstarten en weer lekker verder browsen.
Mijn lappie heeft nu een uptime van een week, en heeft daarvoor meer dan 100 dagen ononderbroken gedraaid. De reboot heb ik enkel gebruikt om even wat updates te installeren.
Zegt dat je genoeg?
, maar de oude versie draait ook prima

Nouks schreef:SanderD schreef:MacBooks hebben toch een vastloop-garantie? Althans, ik ken iemand die altijd pocht dat zijn Apple "nooit" vastloopt, maar dat geloof ik niet.
Waar een Mac doorgaans beter in is dan een Windows-PC, is om áls er eens een programma vastloopt, dit niet direct door te laten werken in andere programma's (domino-effect) danwel zelfs het gehele systeem. Natuurlijk crasht mijn Firefox wel eens, maar ook met een vastgelopen Firefox kan ik uitstekend Photoshoppen of mailen of twitteren of een muziekje luisteren. Firefox even heropstarten en weer lekker verder browsen.
Het is ook niet meer zo dat als er iets vast loopt je de hele computer moet resetten. Ik heb ook wel eens dat een programmatje even vast loopt ofzo, maar dat valt tegenwoordig meestal prima te herstellen meestal (vaak zelfs dat je alles weer terug hebt als het programma weer openieuw optgestart is. Je hebt wel een hele hoop voor elkaar gekregen als de hele computer tegenwoordig nog crasht

dus ik doe dat braaf
dus ik heb mij ook aangemeld en heb inmiddels mij ook toegevoegd bij het team bokt
voor jou ben ik altijd nog Margreet...