RoosIris schreef:Roosch schreef:Makes two of us. Zit dat in de naam?Dat zal het zijn denk ik al slaat de naam roos in mijn geval op mijn overleden katIk gokte en gokte verkeerd.
@ Rock: inderdaad hahah! Nouja ik zoek een heerlijk bed en wie mij daar nog vanaf wilt trekken moet sterk zijn
Roosch schreef:RoosIris schreef:Dat zal het zijn denk ik al slaat de naam roos in mijn geval op mijn overleden katIk gokte en gokte verkeerd.
01San schreef: er zit een jongen tussen!!wie is ralph!!!!Natuurlijk....die ziet zijn kans schoon met 98 dames naar Berlijn....welke man wil dat niet?
xRoosje schreef:Ik win ook nooit niks Dus altijd iets?Ik heb ooit vier kaartjes gewonnen voor Disneyland Parijs. Beetje jammer alleen dat ik flink zwanger was heb de kaartjes weggegeven En ik weet wie Ralph is
Magnummm schreef:Ik was er al bang voor dat een stel minderjarige de boel kwam verpesten.. Ja stel dat we winnen en er zit een minderjarige tussen dan zijn we de l*l
Rock schreef:xRoosje schreef:Ik win ook nooit niks Dus altijd iets?Ik heb ooit vier kaartjes gewonnen voor Disneyland Parijs. Beetje jammer alleen dat ik flink zwanger was heb de kaartjes weggegeven En ik weet wie Ralph is Haha ook stom zeg Nee ik win nooit helaas.
hmm ja ik zag het toevallig... dezelfde boktnaam.. ik weet niet of ik meerdere minderjarigen kan ontdekken
zou verrekte jammer zijn dat wij zouden winnen, maar alsnog niet omdat er minderjarigen tussen zitten.....moet trouwens zeggen dat ik het helemaal niet erg vind om zonder jonge pubers heen te gaan