Zit niet helemaal op mijn plek hier. Maar het is heel moeilijk want de familie is erg aardig en ik ben gewoon verliefd op Engeland/Londen... dus ik hoop dat ik de juiste beslissing heb gemaakt.
Weinig keys voor mij trouwens vandaag, dus wie mij in wil halen ga je gang Sowieso veel buiten de deur geweest (afspraken plus lang op stal geweest) en bovendien voel ik mijn linkerpols een beetje. Dus heb besloten de rest van de avond even offline door te brengen en mijn pols een beetje rust te geven
Ik heb vandaag ook in verhouding weinig.. Tvavond dus geen laptop maar ipodje.. En op kantoor was ik te druk met plaatjes uitknippen vandaag ter afronding campagne
hopelijk wordt je pols weer snel minder gevoelig Anouk!
Pff, ik ben een beetje ziekig, en daarom een stuk minder achter de laptop (bij hoofdpijn is de laptop toch een stuk minder tof om naar te kijken ) en als ik vandaag niet even ruim 40.000 keys maak, dan haal ik m'n doel van een miljoen in een maand niet maar ik zou niet weten wat ik nog moest typen helaas, denk ik dan dat ik toch even moet wachten met die miljoen keys
Neej , je moet niet te ver uitlopen op mij.. ik haal je nooit meer in gezien ik niet echt van plan was veel achter de laptop te kruipen.. ik heb mn bril nu wil ik lezen