Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Hoho, met mijn opvoeding is niks mis hoor, maar als die kinderen zichzelf zo voor banketstaaf zetten mag ik daar toch gerust om lachen? Ik kraak ze verder echt niet af, ze kunnen alleen echt niet zingen. ( De meeste dan) Ze zetten hetzelf op youtube, ja dan kan je dit verwachten. Niet iedereen is een zuurpruim die alles serieus neemt...
en vind dat miss_haffie niet mag achterblijven, die heeft de aanzet gedaan
. Tja, en ander topic of niet, vind dat idd ook wel beetje vreemd, maar goed, opzich kan ik me er ook niet druk om maken

Shiloh schreef:xx_Horsiex schreef:Hoho, met mijn opvoeding is niks mis hoor, maar als die kinderen zichzelf zo voor banketstaaf zetten mag ik daar toch gerust om lachen? Ik kraak ze verder echt niet af, ze kunnen alleen echt niet zingen. ( De meeste dan) Ze zetten hetzelf op youtube, ja dan kan je dit verwachten. Niet iedereen is een zuurpruim die alles serieus neemt...
Jeetje, wat ben jij snel op je teentjes getrapt. Ik moet zeggen dat ik veel liever filmpjes zie in dit topic van andere bokkers, dan deze discussie elke keer. Dus zou je dat of via pb willen doen, of gewoon negeren. Je hoeft je niet overal altijd te verdedigen. Je hebt je mening nu al wel vaak genoeg verkondigd in dit topic.
@Joyce2, ik doe met je mee hooren vind dat miss_haffie niet mag achterblijven, die heeft de aanzet gedaan
. Tja, en ander topic of niet, vind dat idd ook wel beetje vreemd, maar goed, opzich kan ik me er ook niet druk om maken

Shiloh schreef:het gaat mij erom xx_horsiex dat je tegen ons loopt te *zeiken* dat we dat in een ander topic moeten doen, terwijl je hier wel keer op keer deze vreselijk nutteloze discussie aangaat. Accepteer dan gewoon dat je een andere mening hebt, het is nu wel duidelijk. Word zo vreselijk moe van mensen die ELKE gelegenheid aangrijpen om in de verdediging te schieten en elke mogelijke kritiek op zich tot in den treure moeten verdedigen... pfft...