dit kind zingt 'ge-wel-dig'...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: dit kind zingt 'ge-wel-dig'...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:30

Ik ga me niet voor banketstaaf zetten omdat ik 'dan pas weet hoe het is.' Zij zetten zichzelf voor banketstaaf, kan ik toch niks aan doen? Ikw eet dat ik de muzikaliteit van een kraai heb, daarvoor hoef ik me niet voor banketstaaf te zetten.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:31

xx_Horsiex schreef:
Hoho, met mijn opvoeding is niks mis hoor, maar als die kinderen zichzelf zo voor banketstaaf zetten mag ik daar toch gerust om lachen? Ik kraak ze verder echt niet af, ze kunnen alleen echt niet zingen. ( De meeste dan) Ze zetten hetzelf op youtube, ja dan kan je dit verwachten. Niet iedereen is een zuurpruim die alles serieus neemt...

Jeetje, wat ben jij snel op je teentjes getrapt. Ik moet zeggen dat ik veel liever filmpjes zie in dit topic van andere bokkers, dan deze discussie elke keer. Dus zou je dat of via pb willen doen, of gewoon negeren. Je hoeft je niet overal altijd te verdedigen. Je hebt je mening nu al wel vaak genoeg verkondigd in dit topic.

@Joyce2, ik doe met je mee hoor :P en vind dat miss_haffie niet mag achterblijven, die heeft de aanzet gedaan :P . Tja, en ander topic of niet, vind dat idd ook wel beetje vreemd, maar goed, opzich kan ik me er ook niet druk om maken :P

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:32

man en ik maar denken dat ik vals song maar vergleken met dit zing ik
zelfs zuiver hihi arme meid.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:33

Hier plaatsen? want dan ga ik mn filmpje nu opzoeken, haha

Edit: miss haffie moet inderdaad ook plaatsen!
Laatst bijgewerkt door joyce2 op 29-06-09 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:33

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:34

Shiloh schreef:
xx_Horsiex schreef:
Hoho, met mijn opvoeding is niks mis hoor, maar als die kinderen zichzelf zo voor banketstaaf zetten mag ik daar toch gerust om lachen? Ik kraak ze verder echt niet af, ze kunnen alleen echt niet zingen. ( De meeste dan) Ze zetten hetzelf op youtube, ja dan kan je dit verwachten. Niet iedereen is een zuurpruim die alles serieus neemt...

Jeetje, wat ben jij snel op je teentjes getrapt. Ik moet zeggen dat ik veel liever filmpjes zie in dit topic van andere bokkers, dan deze discussie elke keer. Dus zou je dat of via pb willen doen, of gewoon negeren. Je hoeft je niet overal altijd te verdedigen. Je hebt je mening nu al wel vaak genoeg verkondigd in dit topic.

@Joyce2, ik doe met je mee hoor :P en vind dat miss_haffie niet mag achterblijven, die heeft de aanzet gedaan :P . Tja, en ander topic of niet, vind dat idd ook wel beetje vreemd, maar goed, opzich kan ik me er ook niet druk om maken :P

Ik ben inderdaad snel op mijn teentjes getrapt als men zegt dat ik geen opvoeding heb gehad. En waarom moet ik via PB beantwoorden en zij niet? Als het je niet aanstaat lees je het toch niet?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:36

het gaat mij erom xx_horsiex dat je tegen ons loopt te *zeiken* dat we dat in een ander topic moeten doen, terwijl je hier wel keer op keer deze vreselijk nutteloze discussie aangaat. Accepteer dan gewoon dat je een andere mening hebt, het is nu wel duidelijk. Word zo vreselijk moe van mensen die ELKE gelegenheid aangrijpen om in de verdediging te schieten en elke mogelijke kritiek op zich tot in den treure moeten verdedigen... pfft...

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:36

Ik snap niet waarom er nu zo flauw word gedaan over deze mensen 'uitlachen'.

We zitten toch ook massaal met idols en andere talentenshows voor de buis met de audities. En als we dan lachen is het niet erg..

Wel vind ik het commentaar bij de filmpjes echt te ver gaan.
Je ziet dat die meisjes dit heel serieus nemen en als je niks positiefs voor ze weet achter te laten, laat dan niks achter.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:37

Volgensmij dat meisje die in de beginpost is geplaatst is gehandicapt, daarom kan ik er echt niet om lachen. (of het komt vanwege mijn ochtend humeur).

http://www.youtube.com/watch?v=wn828FtX ... re=related

Want ze functioneerd ook niet echt goed.
Knippert niet met de ogen. En als ze de lobster kust lijkt het net of ze hem op eet.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:37

xx_Horsiex schreef:
Ik ben inderdaad snel op mijn teentjes getrapt als men zegt dat ik geen opvoeding heb gehad. En waarom moet ik via PB beantwoorden en zij niet? Als het je niet aanstaat lees je het toch niet?

Je voelde je in iedergeval aangesproken :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:38

Het commentaar bij YouTube is echt beneden de gordel, maar de opmerkingen die hier gemaakt worden vind ik behoorlijk mild in vergelijking met de opmerkingen daar!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:39

Shiloh schreef:
het gaat mij erom xx_horsiex dat je tegen ons loopt te *zeiken* dat we dat in een ander topic moeten doen, terwijl je hier wel keer op keer deze vreselijk nutteloze discussie aangaat. Accepteer dan gewoon dat je een andere mening hebt, het is nu wel duidelijk. Word zo vreselijk moe van mensen die ELKE gelegenheid aangrijpen om in de verdediging te schieten en elke mogelijke kritiek op zich tot in den treure moeten verdedigen... pfft...

Ik zeik helemaal niet, en volgens mij heb jij niet goed gelezen. Het ging mij erom, want zo kwam het over, dat Bokkers pas mochten reageren op filmpjes van Bokkers als ze er zelf ook een geplaatst hadden en daar heb ik geen zin in en is dit topic niet voor bedoeld. En waarom kan jij niet gewoon accepteren dat je een andere mening hebt als ik? Ik vlieg in de verdediging omdat hier wordt gezegd dat we mensen aan het pesten zijn, dat we geen opvoeding hebben gehad etc, en dat is gewoon niet waar.

@Nassie, ik zeg toch ook niks over haar uiterlijk? Ze kan alleen niet zingen, maar mag dat niet gezegd worden omdat ze misschien gehandicapt is?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:40

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:41

Horsiex; ik heb toch ook helemaal niet gezegd wie ik bedoelde?
Tjeee, je voelt je echt aangesproken! :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:42

Nassie schreef:
Horsiex; ik heb toch ook helemaal niet gezegd wie ik bedoelde?
Tjeee, je voelt je echt aangesproken! :D

*Zucht* Vind je jezelf soms grappig?

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:43

Nee?
Waar basseer je dat op?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:43

Nou, daar komt dan het eerste bokker filmpje!
Siloh heeft nog een ander topic aangemaakt, waar de bokkers hun eigen filmpjes kunnen spammen.

Ik zou zeggen: geniet van de ge-wel-di-ge stage performance enne, hier en daar even je oren dicht, want ik kan wel een paar zanglesjes gebruiken, haha.

http://www.youtube.com/watch?v=pKpSxsl0cXo

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:44

Nassie schreef:
Nee?
Waar basseer je dat op?

Misschien op die bleude smilies achter elke zin?

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:45

Vind je de slimies niet lief dan? _O-

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:45

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:46

Nassie schreef:
Vind je de slimies niet lief dan? _O-

Ik ga hier verder niet meer op reageren.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:47

Doe het dan ook niet :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:48

Nassie schreef:
Doe het dan ook niet :D

Lekker kinderachtig. :r

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:49

echt please, over "daar is dit topic niet voor bedoeld" gesproken

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:49

Reageer je er weer op! :))
Heerlijk dit!

Nee toch geen ochtendhumeur, kan nog lachen! :')