Dat kan mss ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xLienepienx schreef:Naja, ik geef het niet zomaar uit. Heb zelf ook een hoofdstel van 50 euro thuis hangen. Super kwaliteit en ziet dr mooi uit hoor.
Maar ik heb nog een idee'tje. Ik weet niet of er met het manegesysteem gewerkt gaat worden Dat elk lid zich moet aansluiten bij een manege?
Het lijkt me dan leuk, dat als je het baantje als instructeur neemt, je dan alleen de leden van je eigen manege les kunt geven. En de leden van de manege dus ook alleen bij jou (of de andere instructeurs van de manege) kunnen lessen.
Maar even ontopic: dat is een goed idee.xLienepienx schreef:Kunnen we niet beter een huiskamertopic maken??

xLienepienx schreef:Kunnen we niet beter een huiskamertopic maken??

Focussed schreef:xLienepienx schreef:Kunnen we niet beter een huiskamertopic maken??
Waarom?
Dan wordt het meteen weer zo
Hooi![]()
HOOOOI
Te offtopic zeg maar
Ontopic:
Het lijkt mij ook leuk idd dat je eerst een stal hebt, die je uitbreidt tot een manege!

Focussed schreef:TE5: Je hebt zo gelijk![]()
Orola: Dat vind ik echt een heeeel leuk idee! Dat je sterren krijgt als je bijv. een binnenbak laat bouwen, solarium erbij, een bepaalt aantal stallen.... Dat soort dingen?

TE5 schreef:dat is t probleem dus..
niemand van ons weet wat t 'doel' van het spel is,
dus dan kunnen wij er wel op los fantaseren, maar mss slaat t echt helemaal nergens op
(al mogen jullie van mij best hoor xD)
ZarcoTje schreef:Zou het btw. ook een goed of slecht idee zijn om het aantal paarden dat je hebt aan te passen aan de hoeveelheid stallen dat je hebt ?
Bv. je hebt 2 stallen,dus je mag niet meer dan 2 paarden hebben.
Aanrader ja of nee ?
ZarcoTje schreef:Idd,maar dan moet je er wel op tijd voor zorgen dat je een stal extra hebt als je veulen volwassen is,anders krijg je een boete ofzo ?