Ik was na het weekend helemaal geïnspireerd om weer lekkere dingen te gaan bakken, dus daarom: Apple Snack Bread

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Ik heb een behoorlijke stapel aan papers liggen die ik nu stuk voor stuk aan het lezen ben. Nu kom ik onder andere een mooie tegen over onderzoek naar een simpele trens in de paardenmond (ik zal de vieze plaatjes weglaten ze hebben het uitgevoerd op dode paardenhoofden), ik voorzie genoeg materiaal voor een mooi artikel. Echter de paper komt uit 2003.
Is dat heel "erg" als jullie de lezer zouden zijn? Het is een uitstekende bron, absoluut maar ik meende dat blogs vooral "nieuw" moesten zijn of zit dat weer tussen mijn oren?
happypaardje schreef:Klinkt heel gaaf, Waikiki, ik ben niet zo van de vlogs, maar met zo'n onderwerp zou ik misschien toch wel gaan volgen!
Ik heb trouwens een nieuwe layout (en nieuwe post) op mijn blog, ik ben er zelf enorm happy mee, wat vinden jullie er van?
Pure Cottongrass
AlwaysH schreef:Ondanks dat ik nu al zeven dagen met een griep kamp, ga ik een What's in my poetskist opnemen!
Ik verveel me al geruime dagen en wil toch wel even wat actiefs ondernemen, en heel moeilijk is het niet want mijn kist staat thuis momenteel.