Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

julya schreef:Tara, Ik had een formulier opgestuurd van een nieuw gebied vrijspelen. Ik heb het pad Natuurliefhebber, dus dan kan ik met level 4 al een nieuw gebied, toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
M_ontana schreef:Nogmaals, Canberra heeft bij mij sinds een aantal dagen geen pagina's meer dus ik kan mijn loterij prijzen ook niet zien. Wil iemand die van mij (Montana Stables) hier neerzetten?
DohoShots schreef:Wat vinden jullie van het volgende idee:
Het valt me op dat veel leden hun hengsten voor zichzelf houden, opzich snap ik dat wel maar zou het voor het fokken zelf beter zijn dat je meer keus hebt uit verschillende bloedlijnen zodat je minder snel vastloopt
Daarom heb ik bedacht dat bij elke keer dat iemand jouw hengst gebruikt voor een dekking je een x aantal credits ontvangt. Ik zat zelf te denken aan ongeveer 50 credits
Ik denk dat het hierbij aantrekkelijker wordt om een hengst in de dekdienst te doen.
En misschien dat spelers die juist een hengst van een andere speler gebruiken ook een beloning ontvangen
JesdaJinn schreef:Wat vraag je voor Grace en Fog?
Heb zojuist dat gebied vrij gespeeld (als het verwerkt is) dus dan mag ik vast nu al wel kopen toch
alleen vind ik het jammer dat de andere fokkers die er zijn niet zozeer op genetica fokken, vind het juist leuk om andere hengsten te gebruiken met ook een hoge genetica