Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:germie schreef:ja, die was goed. Anders bestel ik er niet.
Oké. Dan kan het dus eigenlijk niet aan de verkoper liggen.
Aranel schreef:Aah oliebol, ik heb van alles besteld op het account van mijn vriend, nu heeft hij de verkeerde postcode bij zijn gegevens staan komt hij net achter.. De postcode van ons oude adres (wel dezelfde stad). Alles is al verzonden. Ben bang dat ik ernaar kan fluiten
Ricie schreef:Begin een beetje moe te worden van een verkoper. Pas een bluetooth oortje beteld, na 3 keer gebruiken kapot. Heb contact gezocht met de verkoper maar die wil maar dat ik blijf proberen en telkens weer anders. Heb al aangegeven dat ik gewoon een nieuwe wil of mijn geld terug. Hij blijft volhouden dat het echt een goed product is en weet ik het wat allemaal.
Een dispute openen gaat niet meer....en nu? Wat zouden jullie doen?
xkimmieejj schreef:Er is hier laatst iemand geweest die een camera tas had gekocht, heeft die persoon een linkje voor me waar hij/zij hem besteld had??
obelix schreef:xkimmieejj schreef:Er is hier laatst iemand geweest die een camera tas had gekocht, heeft die persoon een linkje voor me waar hij/zij hem besteld had??
Bij deze : http://nl.aliexpress.com/item/2015-New- ... wVersion=2