sanne97 schreef:Ik denk dat het net als star stable is.
Een deel gratis en meer is betalen.
Ze zeiden dat je gewoon verder kan in de levels
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Champie_Me schreef:dan zal het wel zo een zelfde iets zijn als star stable, al vind ik dat het bij star stable wel een extreem groot verschil is tussen wel/niet betaald. ik zou graag zien dat ze wel wat gratis dagelijkse quests hebben. wel beperkt maar dat er wel een eenvoudige verhaallijn loopt, zoals het eerste deel van die muts in moorland die haar geld kwijt was. gelukkig heb ik nu in 10 dagen (of eigenlijk 12) even door kunnen knallen tot een leuk level en de 'schat' van mississippi (?) kunnen vinden, de lift naar het observatorium af kunnen maken etc. alleen golden hills valley nog niet kunnen openen maar las dat deze halverwege lvl 12(?) open zou gaan
merrylegs schreef:Champie_Me schreef:dan zal het wel zo een zelfde iets zijn als star stable, al vind ik dat het bij star stable wel een extreem groot verschil is tussen wel/niet betaald. ik zou graag zien dat ze wel wat gratis dagelijkse quests hebben. wel beperkt maar dat er wel een eenvoudige verhaallijn loopt, zoals het eerste deel van die muts in moorland die haar geld kwijt was. gelukkig heb ik nu in 10 dagen (of eigenlijk 12) even door kunnen knallen tot een leuk level en de 'schat' van mississippi (?) kunnen vinden, de lift naar het observatorium af kunnen maken etc. alleen golden hills valley nog niet kunnen openen maar las dat deze halverwege lvl 12(?) open zou gaan
toen de auteur van ssoridethrough dat speelde nog wel, maar ondertussen zijn er al zoveel quests tussengepropt dat je nu pas iets voor halverwege level 13 in GHV kan
Bopje schreef:Hmm, ik snap een quest niet. Die quest van dat je één of andere appel moet zoeken van de dierenarts voor t medicijn van het zieke paard van Elisabeth geloof ik. Maar ik kan die hele appel nergens vinden !