Bij ons op de manege zijn helaas nog geen veulentjes. ): Ik heb ook echt overal gezocht en nergens jonge dieren gezien.. Nu eindelijk iets gevonden, maar was met de auto toen ik erlangs kwam. Volgende keer als ik erlangs kom is het denk ik donker, ben benieuwd of dat mijn 3gsje lukt.
xStephanie
Geplaatst: 31-03-13 13:26
Die heeft geen flits toch? Mijn 5 knalt overal doorheen met die flits haha Ik kan niks meer doen Alle opdrachten op 17km...
Is het wel slim om iemand in je eigen omgeving te doen dan?
Er stonden niet veel opdrachten vandaag, maar heb wel een Red Bull schap check kunnen doen. (: Alleen net toen ik eindelijk een lammetje had gevonden voor Koetjes & Kalfjes viel mijn telefoon uit.
Bij mij staat nu wel de Red Bull Outlet Check erbij, maar is voor mij op het moment niet haalbaar om te doen.
En mijn Red Bull koeling check was afgekeurd. ): Ze vond de foto te onscherp. Snap het wel, want mijn telefoon maakt niet superscherpe foto's. Maar aan de andere kant vind ik het ook stom, want ik had er al bij gezet dat het pad te smal was en dat ik dus heel moeilijk moest staan.
Sani
Geplaatst: 02-04-13 19:14
xStephanie schreef:
Romanpocket schap fotograferen? Vreemde opdracht.. Staat helemaal geen info oid bij..
Die stond er hier vanochtend ook. Was het groene oogtekentje met rechts in de hoek een poppetje... Eigen verzonnen opdracht ofzo?