Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:12

Als jullie het leuk vinden mijn nieuwe vlog staat ook online :)

xxdomiixx

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 15:13

Ik heb hem al gezien. Super leuk gedaan!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 19:12

:wave:

Via een ander topic ben ik op dit topic gewezen. Om mijn website www.paardenbitten.nl "meer in beweging te houden" ben ik eens aan het kijken of een blog kan helpen. Sowieso plaatste ik op mijn Facebook al regelmatig het e.e.a. maar dat wil ik nu gaan combineren met een blog. Alleen... ik ben geen blogger. Ik schrijf met liefde een wetenschappelijk gerelateerde literatuurstudie oid maar een blog... dat is nieuw voor mij. :Y)

Ik heb nu wel een geschreven, maar die houd ik nog eventjes "stil" totdat hij "goedgekeurd" is.

Zou ik met die intentie hier ook mogen mee praten? Sowieso lijken jullie blogs mij ook erg leerzaam. :j

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 19:55

@magda; welkom en wat een leuke website! Zeer interessant en denk dat bloggen een leuke manier zal zijn om het onder de aandacht te brengen. Gaat je vast lukken, is vooral een kwestie van gewoon doen in mijn belevenis. Al staat mijn eerst post ook nog niet online xD. Ik kijk in ieder geval uit naar je blog ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 20:27

Bedankt! Ik ben nog op zoek in mijn archief naar geschikt beeldmateriaal en dan zal ik het linkje plaatsen. :)

[edit] Ik denk dat ik zo de meest geschikte foto's heb en daarmee: http://paardenbitten.nl/mag-het-wat-losser/. Opbouwend commentaar is welkom, hoor ik graag.

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 22:18

Interessant artikel Magda! Als het voor een blog is, zou ik er meer persoonlijke ervaringen bij zetten. Wat jij hebt gezien en dan kun je terug koppelen naar de feiten :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 22:26

Bedankt. :)
Is het een echte blog? Dat is een goede. Ik wil de website er beweeglijker mee maken en dan vooral door het te hebben over (wetenschappelijke) artikelen en andere dingen die ik tegen kom.

Ik ben hard op aan het nadenken...

Passen persoonlijke ervaringen dan wel bij het bespreken van de artikelen in deze blog? Moet ik het niet bij de feiten houden en zo nee hoe dan?

Pff moeilijk hoor. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 22:27

Je kan ook prima op meer informatieve wijze bloggen hoor. Ik schrijf behoorlijk wat journalistieke blogposts, daar heeft opinie in principe ook geen plek.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 22:29

Dan ga ik de aankomende dagen besteden aan het lezen van die van jou, bedankt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:10

Die staan niet op de blog in mijn onderschrift moet ik zeggen (die gaat binnenkort offline ook). Ik heb de afgelopen weken vooral geschreven op http://detwitterfeminist.wordpress.com, gaat wel over feminisme haha

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 23:50

magda_90 schreef:
Bedankt. :)
Is het een echte blog? Dat is een goede. Ik wil de website er beweeglijker mee maken en dan vooral door het te hebben over (wetenschappelijke) artikelen en andere dingen die ik tegen kom.

Ik ben hard op aan het nadenken...

Passen persoonlijke ervaringen dan wel bij het bespreken van de artikelen in deze blog? Moet ik het niet bij de feiten houden en zo nee hoe dan?

Pff moeilijk hoor. -O-

ik denk dat je feiten en je persoonlijke ervaringen goed kan combineren mits beiden goed onderbouwd zijn ! :) ... Ik vind t heel interessant!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 08:26

Heel interessant! Ik denk dat voor jouw doel een blog in deze stijl heel goed past. Het hoeft niet persé je eigen mening te noemen om het aansprekend te maken. Door wel even je eigen mening te noemen heb je volgens mij een prima balans. :)

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 10:16

Leuk artikel Magda, ik ben ook wel geinteresseerd in jouw mening als 'ervaringsdeskundige'. Het hoeft niet allemaal wetenschappelijk te zijn. Ik kijk er naar uit om meer van je te lezen!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 12:01

Interessant artikel Magda. In de paardensport wordt er maar van alles aangenomen en geroepen, artikelen met wetenschappelijke onderbouwing zijn een fijne afwisseling. Je eigen mening geven is in zo'n geval dan best gepast, zolang deze strookt met het onderzoek. De lezer kan zelf een conclusie trekken en het met je eens zijn ja of nee, het is niet dat jijzelf iemand een bepaalde richting in duwt, dat is de taak van het onderzoek.

Na zo'n wetenschappelijk artikel komt mijn blogpost van vandaag wel lekker uit de verf trouwens.. :Y) Cadeautips voor paardenliefhebbers

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:05

Lauwtje! Het onderwerp van je blog was precies wat ik nodig had :') haha ideaal zo rond deze tijd en leuk vormgegeven (ook qua taal)

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:58

Leuke blog lauwtje! Denk dat ik hem maar op mijn facebook zet als hint voor de mensen die nog niet weten wat ze mij moeten geven :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:26

Emmaa_ schreef:
Die staan niet op de blog in mijn onderschrift moet ik zeggen (die gaat binnenkort offline ook). Ik heb de afgelopen weken vooral geschreven op http://detwitterfeminist.wordpress.com, gaat wel over feminisme haha

Bedankt, ik heb diversen gelezen en daarbij vooral gelet op je stijl. Ik snap wat je bedoeld. :j (plus dat ik schijnbaar onder een steen leef :') ).

Bedankt voor al jullie leuke reacties, dat had ik persoonlijk niet verwacht. :o Ik denk dat ik deze in deze vorm zo publiekelijk maak en dan de tips meeneem voor de volgende. :j

_Lauwtje_, erg leuk geschreven! De vrolijke toon staat mij wel aan. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:55

Dit was heel specifiek een opdracht voor mijn opleiding journalistiek, dus echt journalistieke stukken schrijven. Ik heb hier en daar een hint persoonlijke dingen terug laten komen omdat dat nou eenmaal mijn schrijfstijl is, maar ik blijf er wel bij dat je heel goed kan bloggen, ook op een leuke, leesbare manier, zonder dat het heel persoonlijk is. Sommige onderwerpen lenen zich er nou eenmaal niet echt voor om heel persoonlijk over te schrijven.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:17

Bedankt voor de input. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:01

Loes1996 schreef:
Lauwtje! Het onderwerp van je blog was precies wat ik nodig had :') haha ideaal zo rond deze tijd en leuk vormgegeven (ook qua taal)

Dit inderdaad. Super fijne blog Lauwje! :D

Ik heb vandaag het tweede deel van mn miniverhuisserie online gezet: https://youtu.be/SmM6jKrFUK4

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:25

Wilde er eigenlijk nog eentje aan toevoegen over een weekje hoe het gaat enzo! :D

En dan kunnen we eindelijk verder met het doorrijden. :')

Ik ga je kanaal even bekijken en abonneren!

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:34

Oh leuk! Ben benieuwd hoe Tinkerbell over een weekje erbij staat en of ze al wat gesetteld is :

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:51

Wat een ontzettend leuke blog Lauwtje!

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:24

_Dominique schreef:
Wilde er eigenlijk nog eentje aan toevoegen over een weekje hoe het gaat enzo! :D

En dan kunnen we eindelijk verder met het doorrijden. :')

Ik ga je kanaal even bekijken en abonneren!

Echt super leuk om te zien allemaal, ik ga je ook volgen! :)